Захід
2.7.5.1.7. Проведення громадського обговорення проекту акта, зазначеного у підпункті 2.7.5.1.6, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Статус заходу:
Фактична дата виконання:
18.11.2024
Захід спрямований на досягнення ОСР:
2.7.5.1. Зарахування осіб до закладів освіти, процес здобуття освіти та оцінювання результатів навчання здійснюються прозоро та на підставі об’єктивних критеріїв
Вирішення Проблеми:
2.7.5. Доступ до закладів освіти та перебіг освітнього процесу містять корупційні ризики. Присудження наукових ступенів та присвоєння вчених звань нерідко відбуваються із значним використанням корупційних практик та інших проявів недоброчесності
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
громадське обговорення проведено та оприлюднено його результати
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Міністерство освіти і науки України (далі - МОН) розробило проєкт Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2025 році (див. стан виконання заходу 2.7.5.1.6 Програми).
Вказаний проєкт та анонс про проведення його громадського обговорення було оприлюднено на офіційному вебсайті МОН 18.11.2024 (див. Ключові джерела оцінки).
За інформацією, наданою МОН за IV квартал 2024 року як звітний період:
«Проєкт Порядку прийому до ЗВО для здобуття вищої освіти у 2025 році ... винесено на громадське обговорення. Проєкт звіту за результатами громадського обговорення готується директоратом вищої освіти та освіти дорослих».
З огляду на те, що громадське обговорення проєкта Порядку прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2025 році дійсно було проведено (у формі електронних консультацій), проте звіт про його результати у звітному періоді не було опубліковано, а тому, відповідно, неможливо встановити, чи мало місце доопрацювання відповідного проєкта, - Національне агентство з питань запобігання корупції констатує, що даний захід є таким, що виконано невчасно та лише частково.