Захід
2.2.2.2.5 (1). Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проектів актів Кабінету Міністрів України щодо впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу на постійній основі з урахуванням проведених аналітичних досліджень
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
2.2.2.2. Проведено аудит поточного стану впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу; визначено основні способи обходу їх обмежень; завершено впровадження електронних аукціонів та систем для доступу до обмеженого спільного ресурсу з урахуванням результатів проведеного аудиту (Електронного кабінету надрокористувача, електронних аукціонів “Prozorro.Sale”)
Вирішення Проблеми:
2.2.2. Вибіркове застосування обов’язкових правил для бізнесу, що супроводжується відповідними корупційними ризиками
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
проекти актів Кабінету Міністрів України прийнято
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Мінекономіки листом від 03.04.2024 № 3212-01/24312-01 звернулося до Прем’єр-міністра України Д. Шмигаля з пропозицією зняти з контролю виконання пункту 2.2.2.2.5 заходів з виконання Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки.
Дорученням Прем’єр-міністра України Д. Шмигаля від 10.04.2024 № 10911/1/1-24 встановлено завдання Мінекономіки разом з Національним агентством з питань запобігання корупції (НАЗК) розглянути порушене питання та поінформувати Кабінет Міністрів України.
Моніторинг НАЗК реалізації Програми свідчить про те, що виконання заходу 2.2.2.2.5 окремими органами, відповідальними за формування та реалізацію державної політики у сфері доступу до обмеженого спільного ресурсу, завершено або триває, а деякі органи перебувають на стадії реалізації відповідних експериментальних проектів, що передують запровадженню аукціонів на постійній основі.
Водночас з огляду на те, що Мінекономіки не належить до органів, що формують чи реалізують державну політику у цій сфері, подальше виконання ним заходу 2.2.2.2.5, на думку НАЗК, не матиме додаткового позитивного впливу на досягнення очікуваного стратегічного результату.
З огляду на зазначене НАЗК запропонувало:
1) розглянути питання щодо доцільності виключення Мінекономіки з числа виконавців заходу 2.2.2.2.5;
2) з урахуванням зазначеного зняти з контролю виконання Мінекономіки заходу 2.2.2.2.5.
Мінекономіки листом від 13.05.2024 № 3212-01/35020-01 звернулося до Прем’єр-міністра України Д. Шмигаля з аналогічною пропозицією.
Дорученням Прем’єр-міністра України Д. Шмигаля від 13.06.2024 № 10911/3/1-24 зазначена пропозиція погоджена.
Пропозиція щодо виключення Мінекономіки з числа виконавців заходу 2.2.2.2.5 була врахована НАЗК при підготовці проекта Змін, що вносяться до Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, які вже затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194.