Відгук громадськості

Захід

2.2.3.7.2. Моніторинг та щорічне оприлюднення інформації про результати впровадження державними органами індивідуальних та системних рекомендацій Ради бізнес-омбудсмена

Статус заходу:

Виконується

Захід спрямований на досягнення ОСР:

2.2.3.7. Забезпечено функціонування каналів співробітництва з Радою бізнес-омбудсмена, спрямованих на імплементацію її системних рекомендацій та усунення перешкод для ведення бізнесу

Вирішення Проблеми:

2.2.3. Надмірне та необґрунтоване регуляторне навантаження на бізнес, що обумовлює високий рівень корупції у цій сфері

Строки виконання:

01.01.2024 - 31.12.2025

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Рада бізнес-омбудсмена

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

інформація про результати впровадження державними органами індивідуальних та системних рекомендацій Ради бізнес-омбудсмена щороку оприлюднюється

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

1. Відповідно до інформації, що надана Радою бізнес-омбудсмена щодо виконання заходу 2.2.3.7.2 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки (далі – Програма):

1) за результатами моніторингу 3 кварталу 2024 року встановлено виконання 41% системних рекомендацій;

2) за результатами моніторингу 4 кварталу 2024 року встановлено виконання 41% системних рекомендацій.

3) за результатами моніторингу 1 кварталу 2025 року встановлено виконання 41% системних рекомендацій.

З огляду на статику кількісного показника виконання рекомендацій захід 2.2.3.7.2 Програми є таким, у якого відсутній прогрес виконання.

2. У листі за вихідним № 3412 від 17 квітня 2025 р. Радою бізнес-омбудсмена надана така інформація щодо виконання заходу 2.2.3.7.2:

1) бізнес-омбудсмен уповноважений розглядати індивідуальні скарги суб'єктів підприємництва таким чином, як вважає за потрібне, і у своєму інструментарії має можливість надавати індивідуальні рекомендації в контексті розгляду таких індивідуальних скарг. Такі рекомендації можуть зводитися до необхідності вчинити одну конкретну дію, яка визначена законодавством, щодо одного конкретного суб'єкти (розглянути клопотання, надати відповідь тощо), і традиційно надавалися у зв'язку з завершенням строку розгляду скарги.

1.1) при цьому бізнес-омбудсмен прийняв рішення з листопада 2022 року поступово зменшувати застосування цього інструменту з фокусуванням на продовженні строку розгляду скарг, де доцільно.

2) індивідуальні рекомендації в розумінні розгляду скарг за Регламентом Ради не забезпечують реалізацію мети Програми, і дані щодо індивідуальних рекомендацій не є репрезентативним для вирішення проблеми 2.2.3 Програми.

3) щодо заходу 2.2.3.7.2 Програми Рада бізнес-обмудсмена, зокрема, проводить аналіз, який наводиться в річних звітах. Оскільки саме системні рекомендації є репрезентативними щодо вирішення проблеми 2.2.3 Програми, то у своїй звітності щодо виконання Програми Рада трактує зміст заходу 2.2.3.7.2 Програми саме як узагальнене виконання її системних рекомендацій, зокрема, для реалізації яких необхідно реагування як одного суб'єкта, так і одразу кількох суб'єктів.

Результати моніторингу (щоквартально):

03.05.2025:
Прогресу виконання заходу немає
23.01.2025:
Прогресу виконання заходу немає
12.11.2024:
Прогрес виконання заходу наявний
14.08.2024:
Прогрес виконання заходу наявний
16.05.2024:
Виконання заходу розпочато вчасно

Ключові джерела оцінки:

1. Рада бізнес-омбудсмена: Статистика Ради бізнес-омбудсмена

Додаткові джерела інформації: