Відгук громадськості

Захід

1.3.1.1.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким запроваджується новий підхід до визначення термінів “потенційний конфлікт інтересів” та “реальний конфлікт інтересів”, що дає змогу чітко їх розмежувати (зокрема, уточнено чи змінено таку ознаку, як суперечність між приватним інтересом і службовими повноваженнями), удосконалюється поняття “приватний інтерес”, а також запроваджується визначення поняття “публічний інтерес”

Статус заходу:

Виконано частково

Фактична дата виконання:

31.03.2024

Захід спрямований на досягнення ОСР:

1.3.1.1. Уточнено законодавчі визначення термінів "реальний конфлікт інтересів", "потенційний конфлікт інтересів", "приватний інтерес" у напрямі спрощення їх розуміння і застосування

Вирішення Проблеми:

1.3.1. Вади законодавства та недостатність ефективних ризик-орієнтованих механізмів виявлення конфлікту інтересів обмежують можливості мінімізації корупції за рахунок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

Строки виконання:

01.03.2023 - 31.08.2023

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік (КПКВК 6331010)

Показник виконання:

проект закону подано до Верховної Ради України

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

Національне агентство надіслало до Кабінету Міністрів України законопроект листом від 29.11.2023 № 10-03/29106-23. Кабінет Міністрів України листом від 27.12.2023 № 51295/0/01-23 повернув законопроект на доопрацювання у тижневий строк разом з Міністерством юстиції України.

З огляду на те, що Національне агентство не було запрошено та не брало участі в засіданні Кабінету Міністрів України, на якому розглядався законопроект, та, відповідно, не володіло інформацією про зміст пропозицій Міністра юстиції, 05.01.2024 Національне агентство


направило відповідний запит до Міністерства юстиції України за вих. № 10-03/907-24.

Міністерство юстиції України листом від 18.01.2024 № 9940/4061-14-24/11.1.2 повідомило про необхідність врахування застережень, висловлених у висновку Міністерства юстиції України від 27.11.2023 № 7507-11.1.2-23 за результатами проведення правової експертизи проекту Закону.

З огляду на зазначене Національне агентство 23.02.2024 направило до Міністерства юстиції України лист з пропозиціями стосовно положень законопроекту, щодо яких Міністерством юстиції України були висловлені застереження у висновку від 27.11.2023 № 7507-11.1.2-23 (стосовно визначень понять «дискреційні службові / представницькі повноваження» та «приватний інтерес»). Поряд із пропозиціями Національне агентство в додатку до листа зазначило обґрунтування своєї позиції та запропонувало доопрацьовані визначення термінів

«дискреційні службові / представницькі повноваження» та «приватний інтерес».

У відповідь було отримано лист Міністерства юстиції України від 04.03.2024 № 34273/38548-14-24/11.1.2, яким повідомлено, що доопрацьована редакція законопроекту в частині визначення «приватний інтерес» не враховує застережень Міністерства юстиції України.

Результати моніторингу (щоквартально):

09.05.2024:
Захід виконано невчасно та частково
01.02.2024:
Захід виконано невчасно та частково
09.11.2023:
Захід виконано невчасно та частково
09.08.2023:
Виконання заходу розпочато вчасно

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: