Захід
1.5.2.4.1. Супроводження розгляду у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування Президентом України права вето) проекту Закону України “Про внесення змін до Виборчого кодексу України щодо вдосконалення регулювання інформаційного забезпечення виборів та здійснення передвиборної агітації” (реєстраційний номер 8310 від 27 грудня 2022 р.)
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.5.2.4. Встановлено порядок використання недрукованих засобів масової інформації, зовнішньої реклами, соціальних медіа та інших онлайн-платформ для цілей виборчої кампанії
Вирішення Проблеми:
1.5.2. Надмірний вплив на політичні партії та виборчі кампанії з боку окремих фізичних та юридичних осіб призводить до превалювання у представницьких органах приватних інтересів над публічними
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
закон підписано Президентом України
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
За інформацією Міністерства культури та стратегічних комунікацій України у Верховній Раді України зареєстровано проєкт Закону України «Про внесення змін до Виборчого кодексу України щодо вдосконалення регулювання інформаційного забезпечення виборів та здійснення передвиборної агітації» (реєстр. № 8310 від 27.12.2022).
16.03.2023 Комітетом Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування прийнято рішення рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду законопроєкту в першому читанні прийняти його за основу.
Стратегічною ціллю 2 "Забезпечено прозорість, неупередженість і збалансованість медіа у виборчому процесі як в Україні, так і за кордоном" розділу І "Медіа у виборчій кампанії" Дорожньої карти функціонування демократичних інституцій передбачено захід "1. Набрали чинності зміни до виборчого законодавства щодо визначення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення єдиним регулятором для всіх видів медіа у виборчому процесі; поширення правил офлайн-агітації на онлайн-агітацію (політична реклама, контенті обмеження, фінансування з фондів субʼєктів виборчого процесу, маркування); регулювання агітації у нелінійних аудіовізуальних медіа (онлайн-кінотеатри, ОТТ-сервіси тощо) відповідно до законодавства Європейського Союзу (acquis), зокрема Європейського акту про свободу медіа, Акту про цифрові послуги та Регламенту (ЄС) 2024/900 Європейського Парламенту та Ради від 13.03.2024 про прозорість та таргетування політичної реклами" (строк виконання - IV квартал 2026 р.).
МКСК забезпечує здійснення супроводу законопроєкту у Верховній Раді України.