Захід
1.2.2.2.4.
Забезпечення розроблення інформаційної кампанії щодо ролі центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у запобіганні та протидії корупції:
1) проведення аналізу інформаційних джерел щодо громадської думки стосовно антикорупційних органів;
2) розроблення загального плану інформаційної кампанії на основі зібраної інформації
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.2.2.2. Громадяни володіють повною та об’єктивною інформацією про корупцію в Україні, її причини, стан та динаміку, систему антикорупційних інституцій, розподіл між ними повноважень, а також про ефективність різних державних органів у питаннях запобігання та протидії корупції, про можливість та способи взаємодії громадян з антикорупційними інституціями щодо здійснення повідомлення про корупцію та громадського контролю
Вирішення Проблеми:
1.2.2. Відсутність об’єктивного висвітлення ситуації із запобігання та протидії корупції в Україні призводить до викривленого сприйняття населенням причин корупції, її рівня, ефективності антикорупційних інституцій
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Міністерство культури та стратегічних комунікацій України
Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Офіс Генерального прокурора
Національне антикорупційне бюро
Джерела фінансування:
державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік та/або у межах коштів міжнародної технічної допомоги
Показник виконання:
розроблено план інформаційної кампанії
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
За повідомленням Національного агентства з питань запобігання корупції, станом на 30.09.2024 р. "на основі аналізу інформаційних джерел (соціологічних досліджень) розроблено технічне завдання для реалізації інформаційної кампанії (створення та промо документального фільму)".