Відгук громадськості

ОСР

2.1.4.5. Запроваджено регламенти прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв; забезпечено проведення аудиту діяльності ДСА, зокрема щодо фінансово-господарського забезпечення судів та органів судової влади, управління об’єктами державної власності, що належать до сфери її управління

Вирішення Проблеми:

2.1.4. Наявність корупційних ризиків, обумовлених прогалинами та недосконалістю законодавства в системі правосуддя

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 7
1 2 4
Виконано частково Виконується Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Вища рада правосуддя

0%
4

Державна судова адміністрація України

50%
2

Рахункова палата

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.1.4.5.1 Здійснення заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту) щодо використання коштів державного бюджету на забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ систем правосуддя, у тому числі щодо фінансово-господарського забезпечення судів та органів судової влади, управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління ДСА, забезпечення створення і функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи Рахункова палата звіт за результатами здійснення заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту) затверджено та оприлюднено
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
2 2.1.4.5.2 Розроблення проектів нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів Державна судова адміністрація України проекти нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів розроблено та оприлюднено
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
3 2.1.4.5.3 Проведення консультацій щодо проектів нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів за участю Вищої ради правосуддя, ДСА, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Ради суддів, суддів, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги; отримання експертних висновків Вища рада правосуддя Вища кваліфікаційна комісія суддів України, Державна судова адміністрація України, Рада суддів України проведено не менше одного обговорення проектів нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів за участю представників Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Ради суддів, суддів, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги
Виконання заходу розпочато вчасно
Виконується
4 2.1.4.5.4 Доопрацювання, затвердження нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів, їх оприлюднення Вища рада правосуддя нормативи кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів затверджено та оприлюднено Не розпочато
5 2.1.4.5.5 Розроблення проекту регламенту прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв, зокрема, з урахуванням нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів Державна судова адміністрація України проект регламенту прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв розроблено та оприлюднено Не розпочато
6 2.1.4.5.6 Проведення консультацій щодо проекту регламенту прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв за участю Вищої ради правосуддя, ДСА, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Ради суддів, суддів, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги; отримання експертних висновків Вища рада правосуддя Вища кваліфікаційна комісія суддів України, Державна судова адміністрація України, Рада суддів України проведено не менше одного обговорення проекту регламенту прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв за участю представників Вищої ради правосуддя, Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Ради суддів, суддів, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги Не розпочато
7 2.1.4.5.7 Доопрацювання, затвердження регламенту прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв, його оприлюднення Вища рада правосуддя регламент прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв затверджено та оприлюднено Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 5

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 5

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 затверджено та застосовуються нормативи кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів 20%
2 затверджено та застосовуються регламенти прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв, зокрема з урахуванням нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів 20%
3 затверджено та оприлюднено результати здійснення заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту) щодо використання коштів державного бюджету для забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя, у тому числі щодо фінансово-господарського забезпечення судів та органів судової влади, управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління ДСА, забезпечення створення і функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи 20%
4 виконано не менше 90 відсотків рекомендацій (пропозицій), наданих за результатами здійснення заходів державного зовнішнього фінансового контролю (аудиту) щодо використання коштів державного бюджету для забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя, у тому числі щодо фінансово-господарського забезпечення судів та органів судової влади, управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління ДСА, забезпечення створення і функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи 20%
5 щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері правосуддя оцінюють, що:
а) регламенти прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі ґрунтуються на об’єктивних та чітко визначених критеріях, зокрема з урахуванням нормативів кадрового, фінансового, матеріально-технічного та іншого забезпечення судів (5 відсотків);
б) регламенти прозорого планування і розподілу бюджетних ресурсів у судовій системі на підставі об’єктивних та чітко визначених критеріїв є всеохоплюючими та врегульовують усі необхідні питання (5 відсотків);
в) результати аудиту діяльності ДСА охоплюють принаймні питання ефективності використання коштів для фінансово-господарського забезпечення судів та органів судової влади, управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління ДСА (5 відсотків);
г) рекомендації за результатами аудиту діяльності ДСА виконані не менше ніж на 90 відсотків (5 відсотків)
20%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: