ОСР
2.1.6.1. Вивчено питання організації роботи постійно діючих поліцейських комісій, утворених у системі Національної поліції, напрацьовано та вжито комплекс організаційних та практичних заходів до удосконалення їх діяльності
Вирішення Проблеми:
2.1.6. Відсутність ефективної моделі призначення на посади, оплати праці, просування по службі та розгляду дисциплінарних скарг у системі Національної поліції
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.12.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
7
2
1
4
Виконано
Виконано частково
Не розпочато
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство внутрішніх справ України
42.9%
7
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 4
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 1
Індикатори з оцінкою 0% – 3
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
оприлюднено аналітичний звіт МВС за результатами дослідження організації роботи постійно діючих поліцейських комісій за весь час їх існування (до лютого 2022 р.), в якому, зокрема, наведено: а) загальну кількість розглянутих комісіями кандидатур під час відбору (конкурсу) на службу в поліції (4 відсотки); б) кількість проведених конкурсів серед осіб, які призначалися на посади молодшого, середнього та вищого складу поліції (окремо за кожною категорією складу поліції) (4 відсотки); в) результати соціологічного опитування поліцейських щодо якості роботи поліцейських комісій (2 відсотки); г) результати анонімного анкетування членів поліцейських комісій щодо шляхів поліпшення їх роботи (3 відсотки); ґ) результати вивчення ефективності та прозорості конкурсних процедур (4 відсотки); д) шляхи вирішення питання щодо бюджетного фінансування роботи членів поліцейських комісій від громадськості (2 відсотки); е) рекомендації щодо підвищення ефективності та якості роботи поліцейських комісій та процедури відбору (3 відсотки); є) що призначення на вищу посаду в поліції, яка передбачає здійснення керівних функцій, здійснюється виключно на умовах конкурсу (3 відсотки) |
25% | 22% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 2.1.6.1 досягнуто частково з огляду на те, що оприлюднені аналітичний звіт та довідка про результати опитування поліцейських щодо якості роботи поліц... -> | офіційний вебсайт МВС | |
2 |
набрав чинності закон, яким: а) визначено, що призначення на вищу посаду в поліції, яка передбачає здійснення керівних функцій, здійснюється виключно на умовах конкурсу (15 відсотків); б) доброчесність визначено одним із критеріїв, яким повинен відповідати поліцейський, який претендує на зайняття вищої посади (15 відсотків); в) передбачено внесення змін до законодавства з урахуванням рекомендацій щодо підвищення ефективності та якості роботи поліцейських комісій та процедури відбору, наданих за результатами дослідження, зазначеного в підпункті 1 пункту 2.1.6.1 (10 відсотків) |
40% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 2.1.6.1 не досягнуто з огляду на те, що відповідний закон не набрав чинності. Відтак зазначеному індикатору присвоєно 0%.... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
|
3 | нормативно-правові акти МВС приведено у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2 пункту 2.1.6.1 | 20% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 3 очікуваного стратегічного результату 2.1.6.1 не досягнуто з огляду на те, що закон, у відповідність з яким передбачено привести нормативно-правові акти, не набрав чинності. Відтак зазнач... -> | офіційний вебсайт МВС | |
4 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сферах діяльності органів правопорядку та прокуратури оцінюють якість правового регулювання, запровадженого внаслідок набрання чинності законом, зазначеним у підпункті 2 пункту 2.1.6.1, як високу або дуже високу (15 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сферах діяльності органів правопорядку та прокуратури оцінюють якість правового регулювання, запровадженого внаслідок набрання чинності законом, зазначеним у підпункті 2 пункту 2.1.6.1, як високу або дуже високу (10 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сферах діяльності органів правопорядку та прокуратури оцінюють якість правового регулювання, запровадженого внаслідок набрання чинності законом, зазначеним у підпункті 2 пункту 2.1.6.1, як високу або дуже високу (5 відсотків) |
15% | 0% | У межах проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки індикатор 4 очікуваного стратегічного результату 2.1.6.1 не підлягає оцінюванню, оскільки таке експертне опитування не проведене.... -> | результати експертного опитування, організованого Національним агентством |