Відгук громадськості

ОСР

2.2.5.1. Антимонопольний комітет провадить свою діяльність на засадах прозорості, передбачуваності та правової визначеності, рівень корупційних ризиків у його діяльності суттєво знизився завдяки безперешкодному, але врегульованому доступу громадськості до обговорення на етапі оголошення рішення, проектів нормативно-правових актів та інформуванню про плани діяльності Антимонопольного комітету та результати його діяльності

Вирішення Проблеми:

2.2.5. Недостатній обсяг інформації щодо діяльності Антимонопольного комітету України і наділення його низкою дискреційних повноважень ускладнюють громадський контроль за його діяльністю та обумовлюють високий рівень корупційних ризиків. Відсутня дієва програма пом’якшення відповідальності учасників картелю, які повідомили про картель та надали докази

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.01.2024 - 30.09.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 1
1
Виконано частково

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство з питань запобігання корупції

100%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.2.5.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, який визначає:
1) що засідання Антимонопольного комітету України, адміністративних колегій Антимонопольного комітету, адміністративних колегій територіальних відділень Антимонопольного комітету є відкритими, крім випадків, коли на таких засіданнях розглядаються питання, що містять інформацію з обмеженим доступом;
2) обов’язок Антимонопольного комітету щороку не пізніше 31 грудня затверджувати та оприлюднювати на своєму офіційному веб-порталі план діяльності на наступний рік;
3) обов’язок Антимонопольного комітету щороку не пізніше 15 березня затверджувати та оприлюднювати на своєму офіційному веб-порталі інформацію про результати виконання плану діяльності за попередній рік;
4) обов’язок Антимонопольного комітету вести єдиний відкритий Державний реєстр суб’єктів господарювання, яких притягнуто до відповідальності за вчинення порушення у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів, у порядку, визначеному Антимонопольним комітетом
Національне агентство з питань запобігання корупції Антимонопольний комітет України проект закону подано до Верховної Ради України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким визначено:
а) засідання Антимонопольного комітету, адміністративних колегій Антимонопольного комітету України, адміністративних колегій територіальних відділень Антимонопольного комітету України є відкритими, крім випадків, коли на таких засіданнях розглядаються питання, що містять інформацію з обмеженим доступом (18 відсотків);
б) обов’язок Антимонопольного комітету щороку не пізніше 31 грудня затверджувати та оприлюднювати на своєму офіційному веб-порталі план діяльності на наступний рік (18 відсотків);
в) обов’язок Антимонопольного комітету щороку не пізніше 15 березня затверджувати та оприлюднювати на своєму офіційному
веб-порталі інформацію про результати виконання плану діяльності за попередній рік (17 відсотків);
г) обов’язок Антимонопольного комітету вести єдиний відкритий Державний реєстр суб’єктів господарювання, яких притягнуто до відповідальності за вчинення порушення у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів, у порядку, визначеному Антимонопольним комітетом України (17 відсотків)
70%
2 за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.1, як високу або дуже високу
(30 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.1, як високу або дуже високу
(20 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.1, як високу або дуже високу
(10 відсотків)
30%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: