Відгук громадськості

ОСР

2.4.1.4. У всіх суб’єктах господарювання, для яких створення наглядових рад є обов’язковим, таким радам передано повноваження щодо контролю за вжиттям внутрішніх антикорупційних заходів. Формування складу наглядових рад є конкурсним та прозорим

Вирішення Проблеми:

2.4.1. Існуюча модель управління у суб’єктах господарювання державного сектору економіки є неефективною, наслідком чого є збитки та корупція

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 2
1 1
Виконано частково Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство економіки України

100%
1

Органи державної влади — суб’єкти управління об’єктами державної власності

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.4.1.4.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) визначено конкурсну та прозору процедуру формування наглядових рад підприємств державної форми власності;
2) визначені вимоги до незалежних членів наглядових рад підприємств державної форми власності;
3) визначені функціональні обов’язки членів наглядових рад підприємств державної форми власності;
4) передбачено необхідність розроблення методології визначення чітких та прозорих показників ефективності для наглядових рад підприємств державної форми власності;
5) визначено вичерпний перелік підстав для дострокового припинення повноважень членів наглядових рад підприємств державної форми власності, їх відповідальності за неналежне виконання своїх обов’язків
Міністерство економіки України проект закону подано до Верховної Ради України
Захід виконано невчасно та частково
Виконано частково
2 2.4.1.4.2 Формування наглядових рад у підприємствах державної форми власності, для яких створення наглядових рад є обов’язковим Органи державної влади — суб’єкти управління об’єктами державної власності наглядові ради сформовано Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон, яким:
а) визначено конкурсну та прозору процедуру формування наглядових рад підприємств державної форми власності (8 відсотків);
б) визначені вимоги до незалежних членів наглядових рад підприємств державної форми власності (8 відсотків);
в) визначені функціональні обов’язки членів наглядових рад підприємств державної форми власності (8 відсотків);
г) передбачено необхідність розроблення методології визначення чітких та прозорих показників ефективності для наглядових рад підприємств державної форми власності (8 відсотків);
д) визначено вичерпний перелік підстав для дострокового припинення повноважень членів наглядових рад підприємств державної форми власності, їх відповідальності за неналежне виконання своїх обов’язків
(8 відсотків)
40%
2 наглядові ради сформовано на підприємствах державної форми власності, для яких створення наглядових рад є обов’язковим:
а) наглядові ради сформовані у 100 відсотків підприємств державної форми власності (35 відсотків);
б) наглядові ради сформовані у 90 відсотків підприємств державної форми власності (28 відсотків);
в) наглядові ради сформовані у 80 відсотків підприємств державної форми власності (21 відсотків);
г) наглядові ради сформовані у 70 відсотків підприємств державної форми власності (14 відсотків);
ґ) наглядові ради сформовані у 60 відсотків підприємств державної форми власності (7 відсотків)
35%
3 щонайменше 80 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють, що:
а) законодавчо визначені процедури формування наглядових рад підприємств державної форми власності повністю або здебільшого забезпечує незалежність наглядових рад (10 відсотків);
б) законодавчо визначені вимоги до процедури формування наглядових рад підприємств державної форми власності повністю або здебільшого забезпечують незалежність наглядових рад (15 відсотків)
25%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: