Відгук громадськості

ОСР

2.4.4.7. Прийнято закон про адміністративну процедуру, який, зокрема, визначає право особи бути вислуханою перед загрозою прийняття несприятливого адміністративного акта, забезпечує прийняття збалансованих рішень, які законно врівноважуватимуть публічні та приватні інтереси, визначає особливості адміністративного провадження у справах з великою кількістю осіб, закріплює обов’язок мотивувати рішення та зазначати порядок їх оскарження

Вирішення Проблеми:

2.4.4. Високий рівень толерування корупції у приватному секторі економіки

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 5
2 3
Виконано Виконується

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство юстиції України

50%
4

Національне агентство з питань державної служби України

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.4.4.7.1 Моніторинг та надання обґрунтованих висновків-заперечень до проектів законів, які передбачають перенесення строків набрання чинності Законом України “Про адміністративну процедуру” на строк, більший ніж 18 місяців з дня його опублікування, тобто після 15 грудня 2023 р. Міністерство юстиції України висновки-заперечення щодо проектів законів, які передбачали перенесення строків набрання чинності Законом України “Про адміністративну процедуру” на строк, більший ніж 18 місяців з дня його опублікування, тобто після 15 грудня 2023 р., надано
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2 2.4.4.7.2 Моніторинг та надання обґрунтованих висновків-заперечень до проектів законів, які передбачають зміни, спрямовані на звуження предметної сфери дії Закону України “Про адміністративну процедуру” Міністерство юстиції України висновки-заперечення щодо всіх проектів законів, які були спрямовані на звуження предметної сфери дії Закону України “Про адміністративну процедуру”, надано
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3 2.4.4.7.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо узгодження законодавчих актів з положеннями Закону України “Про адміністративну процедуру” (згідно з планом реалізації Закону України “Про адміністративну процедуру”) Міністерство юстиції України проект закону подано до Верховної Ради України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
4 2.4.4.7.4 Моніторинг та надання обґрунтованих висновків-заперечень до проектів законів, які врегульовують аспекти адміністративних процедур та не відповідають за змістом Закону України “Про адміністративну процедуру” Міністерство юстиції України висновки-заперечення щодо проектів законів, які за змістом не відповідають Закону України “Про адміністративну процедуру”, надано
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
5 2.4.4.7.5 Забезпечення навчання державних службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування за програмами підвищення кваліфікації щодо загальної адміністративної процедури Національне агентство з питань державної служби України пройдено навчання щодо загальної адміністративної процедури (1 000 осіб)
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 Закон України “Про адміністративну процедуру” набрав чинності через 18 місяців з дня його опублікування, тобто, 15 грудня 2023 року 30%
2 до Закону України “Про адміністративну процедуру” та інших законів не внесено будь-яких змін, спрямованих на звуження предметної сфери їх дії, зокрема шляхом закріплення винятків із принципів чи правил адміністративної процедури, їх непоширення на окремі процедури 40%
3 за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість узгодження законів України із Законом України “Про адміністративну процедуру” як високу або дуже високу (30 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість узгодження законів України із Законом України “Про адміністративну процедуру” як високу або дуже високу (20 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість узгодження законів України із Законом України “Про адміністративну процедуру” як високу або дуже високу (10 відсотків)
30%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: