ОСР
2.4.4.8. Прийнято Закон про адміністративний збір, який, зокрема, визначає поняття, види та функції адміністративного збору, принципи його встановлення, сплати та використання
Вирішення Проблеми:
2.4.4. Високий рівень толерування корупції у приватному секторі економіки
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.01.2024 -
31.10.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
4
4
Не розпочато
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство цифрової трансформації України
0%
4
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 3
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 3
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон про адміністративний збір, яким визначено: а) поняття, види та функції адміністративного збору (5 відсотків); б) принципи встановлення, сплати та використання адміністративного збору (5 відсотків); в) єдині критерії платності та безоплатності всіх адміністративних послуг, зокрема необхідність встановлення платності виключно законом (5 відсотків); г) мінімальний розмір адміністративного збору (5 відсотків); ґ) конкретні та збалансовані розміри адміністративного збору за ключові адміністративні послуги згідно з відповідним переліком (25 відсотків); д) можливість зменшення чи збільшення розміру адміністративного збору з огляду на форму та строки надання адміністративної послуги (5 відсотків) |
50% |
2 | на виконання закону про адміністративний збір затверджено Порядок визначення переліку витрат на надання адміністративної послуги (собівартості) та його застосування для визначення розміру адміністративного збору | 30% |
3 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (20 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 правового регулювання як високу або дуже високу (15 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (5 відсотків) |
20% |