Відгук громадськості

ОСР

2.4.4.8. Прийнято Закон про адміністративний збір, який, зокрема, визначає поняття, види та функції адміністративного збору, принципи його встановлення, сплати та використання

Вирішення Проблеми:

2.4.4. Високий рівень толерування корупції у приватному секторі економіки

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.01.2024 - 31.10.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 4
4
Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство цифрової трансформації України

0%
4

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.4.4.8.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про адміністративний збір, який визначає:
1) поняття, види та функції адміністративного збору;
2) принципи встановлення, сплати та використання адміністративного збору;
3) єдині критерії платності та безоплатності адміністративних послуг, зокрема необхідність встановлення платності виключно законом;
4) мінімальний розмір адміністративного збору;
5) конкретні та збалансовані розміри адміністративного збору за ключові адміністративні послуги згідно з відповідним переліком;
6) можливість зменшення чи збільшення розміру адміністративного збору з огляду на форму та строки надання адміністративної послуги
Міністерство цифрової трансформації України Міністерство фінансів України, Міністерство юстиції України проект закону подано до Верховної Ради України
Виконання заходу не розпочато
Не розпочато
2 2.4.4.8.2 Розроблення проекту Порядку визначення переліку витрат на надання адміністративної послуги (собівартості) та його застосування для визначення розміру адміністративного збору Міністерство цифрової трансформації України проект Порядку розроблено та оприлюднено для проведення громадського обговорення Не розпочато
3 2.4.4.8.3 Проведення громадського обговорення проекту порядку, зазначеного у підпункті 2.4.4.8.2, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), затвердження та подання на державну реєстрацію Міністерство цифрової трансформації України громадське обговорення проведено та оприлюднено його результати Не розпочато
4 2.4.4.8.4 Супроводження державної реєстрації проекту порядку, зазначеного у підпункті 2.4.4.8.2, та його офіційного опублікування Міністерство цифрової трансформації України Міністерство юстиції України порядок зареєстровано та оприлюднено Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон про адміністративний збір, яким визначено:
а) поняття, види та функції адміністративного збору (5 відсотків);
б) принципи встановлення, сплати та використання адміністративного збору (5 відсотків);
в) єдині критерії платності та безоплатності всіх адміністративних послуг, зокрема необхідність встановлення платності виключно законом
(5 відсотків);
г) мінімальний розмір адміністративного збору (5 відсотків);
ґ) конкретні та збалансовані розміри адміністративного збору за ключові адміністративні послуги згідно з відповідним переліком (25 відсотків);
д) можливість зменшення чи збільшення розміру адміністративного збору з огляду на форму та строки надання адміністративної послуги (5 відсотків)
50%
2 на виконання закону про адміністративний збір затверджено Порядок визначення переліку витрат на надання адміністративної послуги (собівартості) та його застосування для визначення розміру адміністративного збору 30%
3 за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (20 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 правового регулювання як високу або дуже високу (15 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (5 відсотків)
20%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: