Відгук громадськості

ОСР

2.4.4.8. Прийнято Закон про адміністративний збір, який, зокрема, визначає поняття, види та функції адміністративного збору, принципи його встановлення, сплати та використання

Вирішення Проблеми:

2.4.4. Високий рівень толерування корупції у приватному секторі економіки

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.01.2024 - 31.12.2024

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 2
2
Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Міністерство цифрової трансформації України

0%
2

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 2.4.4.8.1 Супроводження розгляду проекту закону про адміністративний збір (реєстраційний номер 4380 від 16 листопада 2020 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето) Міністерство цифрової трансформації України Міністерство фінансів України, Міністерство юстиції України закон підписаний Президентом України Не розпочато
2 2.4.4.8.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання розрахунку розмірів плати (адміністративного збору) за надання публічних (електронних публічних) послуг» з метою перегляду механізму розрахунку розмірів плати (адміністративного збору) за надання публічних (електронних публічних) послуг Міністерство цифрової трансформації України прийнято розпорядження Кабінету Міністрів України Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 3

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 3

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 набрав чинності закон про адміністративний збір, яким визначено:
а) поняття, види та функції адміністративного збору (5 відсотків);
б) принципи встановлення, сплати та використання адміністративного збору (5 відсотків);
в) єдині критерії платності та безоплатності всіх адміністративних послуг, зокрема необхідність встановлення платності виключно законом
(5 відсотків);
г) мінімальний розмір адміністративного збору (5 відсотків);
ґ) конкретні та збалансовані розміри адміністративного збору за ключові адміністративні послуги згідно з відповідним переліком (25 відсотків);
д) можливість зменшення чи збільшення розміру адміністративного збору з огляду на форму та строки надання адміністративної послуги (5 відсотків)
50%
2 на виконання закону про адміністративний збір затверджено Порядок визначення переліку витрат на надання адміністративної послуги (собівартості) та його застосування для визначення розміру адміністративного збору 30%
3 за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (20 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 правового регулювання як високу або дуже високу (15 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (5 відсотків)
20%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: