ОСР
2.4.4.8. Прийнято Закон про адміністративний збір, який, зокрема, визначає поняття, види та функції адміністративного збору, принципи його встановлення, сплати та використання
Вирішення Проблеми:
2.4.4. Високий рівень толерування корупції у приватному секторі економіки
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.01.2024 -
31.12.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
2
1
1
Виконано частково
Не розпочато
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство цифрової трансформації України
50%
2
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2.4.4.8.1 Супроводження розгляду проекту закону про адміністративний збір (реєстраційний номер 4380 від 16 листопада 2020 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето) | Міністерство цифрової трансформації України | Міністерство фінансів України, Міністерство юстиції України | закон підписаний Президентом України |
Виконання заходу не розпочато
|
|
2 | 2.4.4.8.2 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання розрахунку розмірів плати (адміністративного збору) за надання публічних (електронних публічних) послуг» з метою перегляду механізму розрахунку розмірів плати (адміністративного збору) за надання публічних (електронних публічних) послуг | Міністерство цифрової трансформації України | прийнято розпорядження Кабінету Міністрів України |
Захід виконано вчасно, але частково
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 3
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 3
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
набрав чинності закон про адміністративний збір, яким визначено: а) поняття, види та функції адміністративного збору (5 відсотків); б) принципи встановлення, сплати та використання адміністративного збору (5 відсотків); в) єдині критерії платності та безоплатності всіх адміністративних послуг, зокрема необхідність встановлення платності виключно законом (5 відсотків); г) мінімальний розмір адміністративного збору (5 відсотків); ґ) конкретні та збалансовані розміри адміністративного збору за ключові адміністративні послуги згідно з відповідним переліком (25 відсотків); д) можливість зменшення чи збільшення розміру адміністративного збору з огляду на форму та строки надання адміністративної послуги (5 відсотків) |
50% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 2.4.4.8 не досягнуто з огляду на те, що закон не набрав чинності. Відтак зазначеному індикатору присвоєно 0%.... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
|
2 | на виконання закону про адміністративний збір затверджено Порядок визначення переліку витрат на надання адміністративної послуги (собівартості) та його застосування для визначення розміру адміністративного збору | 30% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 2.4.4.8 не досягнуто з огляду на те, що Порядок визначення переліку витрат на надання адміністративної послуги (собівартості) та його застосування д... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
|
3 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (20 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 правового регулювання як високу або дуже високу (15 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (5 відсотків) |
20% | 0% | У межах проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки індикатор 3 очікуваного стратегічного результату 2.4.4.8 не підлягає оцінюванню, оскільки таке експертне опитування не проведене.... -> | результати експертного опитування, організованого Національним агентством |