ОСР
2.5.3.4. Усунуто дискреційні повноваження органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду шляхом визначення вичерпного переліку підстав для відмови у видачі або скасуванні дозвільних документів, видачі приписів або застосуванні санкцій, а також запроваджено обов’язковість вжиття визначених законодавством дій (прийняття рішень) у разі наявності відповідних підстав
Вирішення Проблеми:
2.5.3. Недосконала система державного контролю та регулювання у будівництві стимулює появу корупційних практик
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.04.2023 -
31.03.2024
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
1
1
Не виконано
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство розвитку громад та територій України
0%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 1
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 1
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон про визначення змісту та обсягу повноважень органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду, уповноважених органів містобудування та архітектури, яким: а) прибрано всі дискреційні повноваження уповноважених органів, зокрема, замість права діяти певним чином передбачено обов’язок вживати заходів у разі порушення законодавства, заходів для зупинення незаконної діяльності та притягнення до відповідальності, при цьому передбачено обов’язок не лише діяти певним чином, прийнявши передбачені законом рішення (приписи, розпорядження, постанови, подання позову тощо) протягом установленого строку, але і передбачено обов’язок здійснювати контроль за виконанням прийнятих рішень/ужитих заходів (25 відсотків); б) передбачено чіткий перелік документів для надання кожного виду послуги (як для документів дозвільного, так і інформативного та декларативного характеру), перелік можливих дій (реакцій) уповноважених органів під час отримання заявки (погодження, відмова, на доопрацювання, скасування тощо), чіткий перелік підстав для погодження (реєстрації, видачі дозволу), відмови у видачі документа, повернення на доопрацювання, а також чіткі підстави та порушення для видачі припису або застосування санкцій (25 відсотків); в) установлено, що всі попередньо погодженні відхилення від будівельних норм попередніх періодів повинні бути оприлюднені в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, а інформація щодо них має бути систематизована за датою та адресою і назвою об’єкта будівництва (25 відсотків); г) установлено строк, після якого погодження відхилення від будівельних норм не дозволяється (із урахуванням перехідного періоду, актуалізації законодавства тощо) (25 відсотків) |
100% |