ОСР
3.3.2.4.
Національне антикорупційне бюро та Спеціалізована антикорупційна прокуратура ефективно виконують покладені на них завдання, серед іншого, завдяки:
уточненню положень законодавства щодо укладення угод про визнання винуватості у кримінальних провадженнях щодо корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушеннях;
забезпеченню дотримання на практиці правил підслідності із притягненням до відповідальності прокурорів, які допустили їх порушення;
подальшій оптимізації внутрішніх процесів, повноцінному запровадженню системи електронного кримінального провадження
Вирішення Проблеми:
3.3.2. Низька оперативність та якість здійснення досудового розслідування корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень (значна частка таких проваджень тривають роками) обумовлена надмірною складністю окремих процесуальних дій
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Міністерство юстиції України
Офіс Генерального прокурора
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким: а) надано можливість укладати угоди про визнання винуватості у кримінальних провадженнях, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України, у разі повного чи часткового відшкодування збитків чи заподіяної шкоди обвинуваченим, підозрюваним (крім організатора кримінального правопорушення) (12 відсотків); б) передбачено можливість звільнення від відбування покарання з випробуванням у разі затвердження угод про визнання винуватості у кримінальних провадженнях щодо корупційних кримінальних правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України (12 відсотків); в) розширено перелік покарань, які можуть бути узгоджені сторонами угоди для звільнення від відбування покарання з випробуванням у кримінальних провадженнях щодо корупційних кримінальних правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України, а також розширено перелік застосовних додаткових покарань (12 відсотків); г) передбачено можливість визначення довшого за три роки іспитового строку у разі звільнення від відбування покарання з випробуванням на підставі угоди про визнання винуватості, а також визначено довші строки погашення судимості у разі звільнення від відбування покарання з випробуванням щодо тяжких чи особливо тяжких корупційних злочинів (8 відсотків); ґ) передбачено можливість продовження судового провадження у загальному порядку у разі відмови суду у затвердженні угоди про визнання винуватості та відсутності клопотання про повернення провадження на досудове розслідування (8 відсотків); д) надано можливість повторного звернення до суду з угодою про визнання винуватості у тому самому кримінальному провадженні у разі усунення підстав для відмови в її укладенні (8 відсотків); е) встановлено, що вирішення спорів про підслідність у провадженнях, які віднесені чи можуть бути віднесені до підслідності Національного антикорупційного бюро України, здійснюється лише Генеральним прокурором або заступником Генерального прокурора — керівником Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (10 відсотків) |
70% |
2 |
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють, що: а) існують достатні стимули до укладення угод про визнання винуватості підозрюваними, обвинуваченими у провадженнях, підслідних Національному антикорупційному бюро (5 відсотків); б) угоди про визнання винуватості, які укладаються у провадженнях, підслідних Національному антикорупційному бюро, відповідають інтересам суспільства (5 відсотків); в) правила підслідності дотримані у кожному або у переважній більшості кримінальних проваджень щодо правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України (5 відсотків); г) у кожному випадку порушення правил підслідності у кримінальних провадженнях щодо правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України, відповідні незаконні рішення скасовувались (5 відсотків); ґ) у кожному випадку порушення правил підслідності у кримінальних провадженнях щодо правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України, слідчі і прокурори що допустили порушення, були притягнуті до дисциплінарної відповідальності (2,5 відсотка); д) у кожному випадку кримінальне провадження, що витребуване за рішенням Директора Національного антикорупційного бюро України погодженим прокурором Спеціалізованої антикорупційної прокуратури або в якому органом досудового розслідування заступник Генерального прокурора — керівник Спеціалізованої антикорупційної прокуратури визначив Національне антикорупційне бюро України, передавалося до Національного антикорупційного бюро України (2,5 відсотка); е) внутрішні процедури у Національному антикорупційному бюро України є повністю чи здебільшого ефективними (2,5 відсотка); є) внутрішні процедури у Спеціалізованій антикорупційній прокуратурі є повністю чи здебільшого ефективними (2,5 відсотка) |
30% |