ОСР
1.1.5.1.
У сферах освіти, науки, охорони здоров’я, адміністративних, соціальних та комунальних послуг, а також державного регулювання економіки на противагу існуючим корупційним практикам створено зручні законні способи задоволення потреб фізичних та юридичних осіб, що передусім передбачають:
ідентифікацію найбільш поширених корупційних практик та причин їх існування;
удосконалення законних форм задоволення потреб фізичних та юридичних осіб, за яких вони будуть упевнені, що гарантовано, швидко та комфортно отримають бажаний і законний результат; забезпечення належної нормативно-правової, організаційної і фінансової бази для скоординованих дій органів державної влади та органів місцевого самоврядування, спрямованих на спрощення процедур надання адміністративних, соціальних, комунальних та інших послуг, а також захисту суб’єктів господарювання від недобросовісної поведінки цих органів;
приведення системи органів державної влади та органів місцевого самоврядування у відповідність з адміністративно-територіальним устроєм;
впровадження електронних сервісів, підвищення прозорості та підзвітності процесів, які стосуються взаємодії держави з населенням і бізнесом
Вирішення Проблеми:
1.1.5.
У багатьох сферах суспільного життя застосування корупційних практик є зручнішим, оперативнішим, ефективнішим, а інколи і єдиним способом задоволення потреб фізичних та юридичних осіб порівняно із задоволенням таких потреб у законний спосіб
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
Міністерство розвитку громад та територій України
Центральні органи виконавчої влади, які формують чи реалізують державну політику у найбільш уражених корупцією сферах
Зведена загальна інформація про Заходи
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 4
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 3
Індикатори з оцінкою 0% – 1
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
щороку опубліковано звіти за результатами аналітичних досліджень щодо заміни корупційних практик у найбільш уражених корупцією сферах на зручні та законні форми задоволення потреб фізичних та юридичних осіб: а) у п’ятьох і більше сферах (20 відсотків); б) у трьох — чотирьох сферах (15 відсотків); в) в одній — двох сферах (10 відсотків) |
20% | 17% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 1.1.5.1 досягнуто частково з огляду на таке. Аналітичні дослідження щодо заміни корупційних практик у найбільш уражених корупцією сферах на зручні та... -> |
антикорупційний портал Національного агентства офіційний вебсайт Національного агентства |
|
2 |
удосконалено законні форми задоволення потреб фізичних та юридичних осіб з урахуванням рекомендацій, наданих у звітах, зазначених в підпункті 1 пункту 1.1.5.1, та враховано: а) 75 відсотків і більше рекомендацій (40 відсотків); б) 50 відсотків і більше рекомендацій (25 відсотків); в) 25 відсотків і більше рекомендацій (15 відсотків) |
40% | 2% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 1.1.5.1 досягнуто частково з огляду на те, що за наявною інформацією встановлено, що лише одна інституція (АТ "Укроборонпром") з близько 30 - врахува... -> |
антикорупційний портал Національного агентства офіційний вебсайт Національного агентства |
|
3 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість заходів, запроваджених відповідно до підпункту 2 пункту 1.1.5.1, як високу або дуже високу (20 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість заходів, запроваджених відповідно до підпункту 2 пункту 1.1.5.1, як високу або дуже високу (10 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість заходів, запроваджених відповідно до підпункту 2 пункту 1.1.5.1, як високу або дуже високу (5 відсотків) |
20% | 0% | У межах проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки індикатор 3 очікуваного стратегічного результату 1.1.5.1 не підлягає оцінюванню, оскільки таке експертне опитування не проведене.... -> | результати експертного опитування, організованого Національним агентством | |
4 |
набрав чинності закон, яким визначено: а) основні засади адміністративно-територіального устрою України (5 відсотків); б) органи, до повноважень яких належать розгляд і вирішення питань адміністративно-територіального устрою (5 відсотків); в) порядок утворення, ліквідації, встановлення і зміни меж адміністративно-територіальних одиниць (5 відсотків); г) порядок найменування та перейменування адміністративно-територіальних одиниць (5 відсотків) |
20% | 12% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 4 очікуваного стратегічного результату 1.1.5.1 досягнуто частково з огляду на те, що 26.01.2024 набрав чинності Закон України "Про порядок вирішення окремих питань адміністративно-територі... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |