Відгук громадськості

ОСР

1.1.5.3. Представники бізнес-спільноти та Ради бізнес-омбудсмена є активними учасниками процесу мінімізації корупційних ризиків та запровадження ефективного регулювання, що сприяє розвитку економіки та залученню інвестицій

Вирішення Проблеми:

1.1.5. У багатьох сферах суспільного життя застосування корупційних практик є зручнішим, оперативнішим, ефективнішим, а інколи і єдиним способом задоволення потреб фізичних та юридичних осіб порівняно із задоволенням таких потреб у законний спосіб

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 3
1 2
Виконано Виконується

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство з питань запобігання корупції

50%
2

Рада бізнес-омбудсмена

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 1.1.5.3.1 Внесення змін до меморандуму між Національним агентством та Установою бізнес-омбудсмена від 22 вересня 2016 р. про співпрацю та обмін інформацією щодо порядку обміну інформацією про найбільш поширені корупційні практики у взаємодії бізнесу з публічним сектором Національне агентство з питань запобігання корупції Рада бізнес-омбудсмена у меморандумі передбачено порядок обміну інформацією про найбільш поширені корупційні практики у взаємодії бізнесу з публічним сектором
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
2 1.1.5.3.2 Періодичний (не рідше ніж двічі на рік) обмін інформацією про найбільш поширені корупційні практики у взаємодії бізнесу з публічним сектором Рада бізнес-омбудсмена Національне агентство з питань запобігання корупції обмін інформацією здійснюється кожного півріччя
Прогресу виконання заходу немає
Виконується
3 1.1.5.3.3 Використання інформації, отриманої Національним агентством від Ради бізнес-омбудсмена:
1) з метою моделювання впровадження зручних та законних форм задоволення відповідних потреб фізичних або юридичних осіб на противагу існуючим корупційним практикам (зокрема шляхом впровадження електронних сервісів);
2) під час розроблення та погодження антикорупційних програм;
3) під час здійснення антикорупційної експертизи
Національне агентство з питань запобігання корупції узагальнену інформацію під час реалізації повноважень Національним агентством використано
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 2

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 2

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 між Національним агентством та Радою бізнес-омбудсмена здійснюється періодичний (не рідше ніж двічі на рік) обмін інформацією про найбільш поширені корупційні практики у взаємодії бізнесу з публічним сектором 50%
2 за результатами соціологічного опитування встановлено, що:
а) частка представників бізнесу, які достатньо обізнані про наявність сервісів, що слугують альтернативами корупційним практикам, щороку збільшується на 5 відсотків початкового рівня (встановленого за результатами соціологічного опитування, проведеного у 2023 році)
(25 відсотків);
б) не менше 60 відсотків представників бізнесу негативно ставляться до корупційних проявів (25 відсотків)
50%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: