ОСР
1.3.1.1. Уточнено законодавчі визначення термінів "реальний конфлікт інтересів", "потенційний конфлікт інтересів", "приватний інтерес" у напрямі спрощення їх розуміння і застосування
Вирішення Проблеми:
1.3.1. Вади законодавства та недостатність ефективних ризик-орієнтованих механізмів виявлення конфлікту інтересів обмежують можливості мінімізації корупції за рахунок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.08.2023
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
1
1
Виконано частково
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
100%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1.3.1.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким запроваджується новий підхід до визначення термінів “потенційний конфлікт інтересів” та “реальний конфлікт інтересів”, що дає змогу чітко їх розмежувати (зокрема, уточнено чи змінено таку ознаку, як суперечність між приватним інтересом і службовими повноваженнями), удосконалюється поняття “приватний інтерес”, а також запроваджується визначення поняття “публічний інтерес” | Національне агентство з питань запобігання корупції | проект закону подано до Верховної Ради України |
Захід виконано невчасно та частково
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
* - Вага - програмне значення індикатора в ОСР№ | Індикатори | Вага* (%) | Оцінка досягнення | Обгрунтування оцінки | Джерело даних/розпорядник інформації | |
---|---|---|---|---|---|---|
за 2024 рік | за 2025 рік | |||||
1 |
набрав чинності закон, яким, зокрема: а) запроваджено новий підхід до визначення термінів “потенційний конфлікт інтересів” та “реальний конфлікт інтересів”, який дає змогу чітко їх розмежувати (зокрема, уточнено чи змінено таку ознаку, як суперечність між приватним інтересом і службовими повноваженнями) (70 відсотків); б) удосконалено поняття “приватний інтерес”, зокрема надано чіткості визначенню такого поняття, запроваджено визначення поняття “публічний інтерес” (20 відсотків); |
90% | 0% | За результатами проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки ефективності реалізації Антикорупційної стратегії на 2021-2025 роки та Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки встановлено, що індикатор 1 очікуваного стратегічного результату 1.3.1.1 не досягнуто з огляду на те, що закон не набрав чинності. Відтак зазначеному індикатору присвоєно 0%.... -> |
офіційні друковані видання офіційний вебсайт Верховної Ради України |
|
2 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість заходів, зазначених в підпункті 1 пункту 1.3.1.1, як високу або дуже високу (10 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість заходів, зазначених в підпункті 1 пункту 1.3.1.1, як високу або дуже високу (6 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість заходів, зазначених в підпункті 1 пункту 1.3.1.1, як високу або дуже високу (3 відсотків) |
10% | 0% | У межах проведення І циклу поточної (щорічної) оцінки індикатор 2 очікуваного стратегічного результату 1.3.1.1 не підлягає оцінюванню, оскільки таке експертне опитування не проведене.... -> | результати експертного опитування, організованого Національним агентством |