ОСР
1.3.1.1. Уточнено законодавчі визначення термінів "реальний конфлікт інтересів", "потенційний конфлікт інтересів", "приватний інтерес" у напрямі спрощення їх розуміння і застосування
Вирішення Проблеми:
1.3.1. Вади законодавства та недостатність ефективних ризик-орієнтованих механізмів виявлення конфлікту інтересів обмежують можливості мінімізації корупції за рахунок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів
Строки виконання всіх заходів в межах ОСР
01.03.2023 -
31.08.2023
Виконання заходів ДАП в межах ОСР
Загальна кількість заходів –
1
1
Виконано частково
Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями
Національне агентство з питань запобігання корупції
100%
1
Зведена загальна інформація про Заходи
№ | Назва заходу | Головний виконавець | Співвиконавці | Показник виконання | Результати моніторингу (останні) | Статус |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 1.3.1.1.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким запроваджується новий підхід до визначення термінів “потенційний конфлікт інтересів” та “реальний конфлікт інтересів”, що дає змогу чітко їх розмежувати (зокрема, уточнено чи змінено таку ознаку, як суперечність між приватним інтересом і службовими повноваженнями), удосконалюється поняття “приватний інтерес”, а також запроваджується визначення поняття “публічний інтерес” | Національне агентство з питань запобігання корупції | проект закону подано до Верховної Ради України |
Захід виконано невчасно та частково
|
Індикатори досягнення ОСР
Загальна кількість індикаторів – 2
Повністю досягнуті індикатори – 0
Частково досягнуті індикатори – 0
Індикатори з оцінкою 0% – 2
Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення
№ | Індикатори | Вага (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон, яким, зокрема: а) запроваджено новий підхід до визначення термінів “потенційний конфлікт інтересів” та “реальний конфлікт інтересів”, який дає змогу чітко їх розмежувати (зокрема, уточнено чи змінено таку ознаку, як суперечність між приватним інтересом і службовими повноваженнями) (70 відсотків); б) удосконалено поняття “приватний інтерес”, зокрема надано чіткості визначенню такого поняття, запроваджено визначення поняття “публічний інтерес” (20 відсотків); |
90% |
2 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість заходів, зазначених в підпункті 1 пункту 1.3.1.1, як високу або дуже високу (10 відсотків); б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість заходів, зазначених в підпункті 1 пункту 1.3.1.1, як високу або дуже високу (6 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації антикорупційної політики оцінюють якість заходів, зазначених в підпункті 1 пункту 1.3.1.1, як високу або дуже високу (3 відсотків) |
10% |