Відгук громадськості

ОСР

1.4.2.2. Суб’єкти подання декларацій витрачають менше часу при їх заповненні та роблять менше помилок при внесенні інформації, зокрема завдяки оновленій формі декларації, можливості автоматичного перенесення у декларацію окремої інформації з інших державних реєстрів

Вирішення Проблеми:

1.4.2. Процес подання інформації до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, є обтяжливим через недостатню обізнаність суб’єктів декларування з вимогами до заповнення декларацій; періодичні проблеми у функціонуванні цього реєстру, недостатня якість законодавства

Строки виконання всіх заходів в межах ОСР

01.03.2023 - 31.12.2025

Виконання заходів ДАП в межах ОСР

Загальна кількість заходів – 4
2 2
Виконується Не розпочато

Виконання заходів ДАП в межах Проблеми за основними головними виконавцями

Національне агентство з питань запобігання корупції

0%
3

Міністерство цифрової трансформації України

0%
1

Зведена загальна інформація про Заходи

Назва заходу Головний виконавець Співвиконавці Показник виконання Результати моніторингу (останні) Статус
1 1.4.2.2.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким передбачено деталізацію норм у статті 46 Закону та оптимізацію переліку інформації, що підлягає декларуванню Національне агентство з питань запобігання корупції Міністерство юстиції України проект закону подано до Верховної Ради України
Виконання заходу розпочато вчасно
Виконується
2 1.4.2.2.2 Забезпечення технічної сумісності (інтероперабельності) між державними (публічними) електронними реєстрами, яка, зокрема, включає:
1) оприлюднення плану впровадження нереалізованих функцій, усунення невідповідностей реєстрів, змін (як користувацьких, так і змін бізнес-процесу) у наступних чергах реєстрів;
2) впровадження рекомендацій щодо реалізації відсутнього, але передбаченого нормативно-правовими актами функціоналу;
3) забезпечення єдності методології створення, ведення, адміністрування, реєстрації, взаємодії та припинення реєстрів;
4) забезпечення верифікації та сумісності даних за форматами;
5) використання єдиних довідників для всіх реєстрів, що дасть змогу уніфікувати дані в реєстрах та в подальшому зменшить кількість випадків несумісності;
6) розроблення та підтримку в актуальному стані деталізованої документації щодо усіх компонентів реєстру та способів їх взаємодії, що дасть можливість оптимізувати навчання працівників та зменшить час виконавців робіт і послуг із вдосконалення і підтримки реєстру на ознайомлення з принципами його функціонування;
7) створення довідника помилок для кожного реєстру окремо, оскільки не всі помилки, які відображають реєстри, мають зрозумілий опис, а також з метою їх врахування під час роботи реєстрів та під час “міграції” на нові технології;
8) доопрацювання нормативної бази кожного реєстру окремо та зменшення можливості маніпулювання з типом поля “Інше”, за наявності можливості напрацювання чіткого переліку, який не містить згаданого поля;
9) впровадження процедури проведення регулярного аналізу інцидентів та звернень користувачів реєстру до технічної підтримки, що дасть змогу чітко формувати напрями удосконалення реєстру, запровадження додаткових інструментів комунікації між технічними адміністраторами та користувачами через електронну пошту та інші канали повідомлення про помилки;
10) перенесення до діючих реєстрів даних із попередніх електронних реєстрів за стандартизованою структурою релевантних полів, оцифрування паперових архівів та внесення даних з них до державних реєстрів з одночасним забезпеченням сумісності даних за форматами
11) забезпечення наповнення базових державних реєстрів
Міністерство цифрової трансформації України Міністерство юстиції України, Державна податкова служба України, Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру, Національне агентство з питань запобігання корупції, Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України, Міністерство внутрішніх справ України проведене дослідження підтверджує взаємодію та технічну сумісність (інтероперабельність) державних реєстрів
Прогрес виконання заходу наявний
Виконується
3 1.4.2.2.3 Проведення дослідження щодо взаємодії та технічної сумісності (інтероперабельності) Єдиного державного реєстру декларацій ociб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та інших базових державних реєстрів, яке включає:
1) опитування зовнішніх та внутрішніх користувачів державних реєстрів;
2) ідентифікацію причин недостатньої сумісності Єдиного державного реєстру декларацій ociб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
3) формування рекомендацій щодо усунення виявлених причин недостатньої сумісності реєстрів
Національне агентство з питань запобігання корупції Міністерство цифрової трансформації України дослідження Реєстру використовується заінтересованими сторонами з розвитку національної інтероперабельності Не розпочато
4 1.4.2.2.4 Запровадження елементів системи автоматичного перенесення у декларацію окремої інформації за наслідками забезпечення інтероперабельності між державними (публічними) електронними реєстрами України Національне агентство з питань запобігання корупції система автозаповнення декларацій функціонує Не розпочато

Індикатори досягнення ОСР

Загальна кількість індикаторів – 4

Повністю досягнуті індикатори – 0

Частково досягнуті індикатори – 0

Індикатори з оцінкою 0% – 4

Зведена загальна інформація про Індикатори досягнення

Індикатори Вага (%)
1 забезпечено інтероперабельність між базовими державними (публічними) електронними реєстрами України:
а) рівень інтероперабельності охоплює 2/3 державних (публічних) електронних реєстрів (50 відсотків);
б) рівень інтероперабельності охоплює 1/2 державних (публічних) електронних реєстрів (30 відсотків);
в) рівень інтероперабельності охоплює 1/3 державних (публічних) електронних реєстрів (20 відсотків)
50%
2 звіт за результатами дослідження щодо взаємодії та технічної сумісності (інтероперабельності) Єдиного державного реєстру декларацій ociб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та інших державних реєстрів опубліковано 10%
3 запроваджено елементи автоматичного перенесення у декларацію окремої інформації з базових державних реєстрів 25%
4 набрав чинності закон, яким переглянуто та оптимізовано перелік відомостей, що підлягають декларуванню 15%

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: