Відгук громадськості

Захід

1.4.2.2.2. Забезпечення технічної сумісності (інтероперабельності) між державними (публічними) електронними реєстрами, яка, зокрема, включає:
1) оприлюднення плану впровадження нереалізованих функцій, усунення невідповідностей реєстрів, змін (як користувацьких, так і змін бізнес-процесу) у наступних чергах реєстрів;
2) впровадження рекомендацій щодо реалізації відсутнього, але передбаченого нормативно-правовими актами функціоналу;
3) забезпечення єдності методології створення, ведення, адміністрування, реєстрації, взаємодії та припинення реєстрів;
4) забезпечення верифікації та сумісності даних за форматами;
5) використання єдиних довідників для всіх реєстрів, що дасть змогу уніфікувати дані в реєстрах та в подальшому зменшить кількість випадків несумісності;
6) розроблення та підтримку в актуальному стані деталізованої документації щодо усіх компонентів реєстру та способів їх взаємодії, що дасть можливість оптимізувати навчання працівників та зменшить час виконавців робіт і послуг із вдосконалення і підтримки реєстру на ознайомлення з принципами його функціонування;
7) створення довідника помилок для кожного реєстру окремо, оскільки не всі помилки, які відображають реєстри, мають зрозумілий опис, а також з метою їх врахування під час роботи реєстрів та під час “міграції” на нові технології;
8) доопрацювання нормативної бази кожного реєстру окремо та зменшення можливості маніпулювання з типом поля “Інше”, за наявності можливості напрацювання чіткого переліку, який не містить згаданого поля;
9) впровадження процедури проведення регулярного аналізу інцидентів та звернень користувачів реєстру до технічної підтримки, що дасть змогу чітко формувати напрями удосконалення реєстру, запровадження додаткових інструментів комунікації між технічними адміністраторами та користувачами через електронну пошту та інші канали повідомлення про помилки;
10) перенесення до діючих реєстрів даних із попередніх електронних реєстрів за стандартизованою структурою релевантних полів, оцифрування паперових архівів та внесення даних з них до державних реєстрів з одночасним забезпеченням сумісності даних за форматами
11) забезпечення наповнення базових державних реєстрів

Статус заходу:

Виконується

Захід спрямований на досягнення ОСР:

1.4.2.2. Суб’єкти подання декларацій витрачають менше часу при їх заповненні та роблять менше помилок при внесенні інформації, зокрема завдяки оновленій формі декларації, можливості автоматичного перенесення у декларацію окремої інформації з інших державних реєстрів

Вирішення Проблеми:

1.4.2. Процес подання інформації до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, є обтяжливим через недостатню обізнаність суб’єктів декларування з вимогами до заповнення декларацій; періодичні проблеми у функціонуванні цього реєстру, недостатня якість законодавства

Строки виконання:

01.03.2023 - 31.01.2025

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України
співвиконавці:
Міністерство внутрішніх справ України
Міністерство юстиції України
Державна податкова служба України
Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру
Національне агентство з питань запобігання корупції
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України

Джерела фінансування:

державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

проведене дослідження підтверджує взаємодію та технічну сумісність (інтероперабельність) державних реєстрів

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

За повідомленням Міністерства цифрової трансформації України, станом на 31.03.2024 р. "підписано декілька договорів для забезпечення технічної сумісності Єдиної державної електронної системи у будівництві. Мінінфраструктура активно працює над підписанням нових договорів із різними установами, щоб поліпшити інформаційну взаємодію та обмін даними. МВС, разом з іншими установами, забезпечує функціонування різних електронних сервісів, таких як замовлення номерних знаків транспортних засобів, онлайн реєстрація транспортних засобів та інші, щоб полегшити процедури для громадян. Також проведено додаткові заходи щодо оптимізації роботи сервісних центрів, зокрема централізацію відеопотоків з екзаменаційних класів.

ДП «НАІС» постійно вдосконалює програмне забезпечення реєстрів, реагуючи на зауваження користувачів. Інформує користувачів про оновлення через офіційний сайт. Забезпечує єдиний підхід до функціонування та модернізації систем з високою надійністю та ергономікою. Проводить верифікацію даних у реєстрах на основі інформації від ДП «НАІС». Також веде словники прав та розробляє програмне забезпечення за стандартами сумісності. ДП «НАІС» співпрацює з іншими установами для створення сервісів для державних реєстрів. Державний земельний кадастр керується законодавством та забезпечується Порядком ведення та обміну інформацією. Модернізується з метою поліпшення, а також виконує вимоги антикорупційних програм, у тому числі за допомогою фінансування від Мінцифри та інших джерел. Додається інформація про земельні ділянки згідно з вимогами Президента України щодо протидії рейдерству".

Результати моніторингу (щоквартально):

02.05.2024:
Прогрес виконання заходу наявний
10.11.2023:
Виконання заходу розпочато невчасно

Ключові джерела оцінки:

Додаткові джерела інформації: