ESR
2.6.4.1. The existing housing waiting list for military personnel has been audited; a fully automated system for managing housing waiting lists is in place, which ensures that military personnel are provided with housing transparently and in accordance with their place in the waiting list
Problem solving:
2.6.4. Ineffective spending of budget funds and abuses committed while providing housing for military personnel.
Deadlines for all measures within ESR
01.03.2023 -
31.12.2025
Implementation of SACP measures within ESR
Total number of measures –
8
1
1
6
Partially implemented
Not implemented
Not started
Implementation of SACP measures within the scope of the Problem by main main performers
Ministry of Defenсe of Ukraine
12.5%
8
Summarized general information on Measures
Indicators of achievement of ESR
Total number of indicators – 4
Indicators fully achieved – 0
Partially achieved indicators – 0
Indicators with a score of 0% – 4
Summarized general information about Achievement Indicators
№ | Indicators | Weight (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності наказ Міноборони про порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи квартирного обліку військовослужбовців, який передбачає: а) забезпечення ведення обліку житлового фонду і руху черги та розрахунку мінімальної і максимальної площі житла, яка може бути надана військовослужбовцю, що перебуває на обліку (10 відсотків); б) ведення обліку військовослужбовців, які отримали постійне житло, зокрема шляхом приватизації службового житла (із зазначенням площі, вартості, кількості жилих приміщень, джерел фінансування), або грошову компенсацію за належне для отримання жиле приміщення, із наведенням виду черги (загальна, першочергова, позачергова) та підстав для першочерговості/позачерговості забезпечення житлом (10 відсотків); в) ведення обліку військовослужбовців, які проживають у службових жилих приміщеннях (10 відсотків); г) ведення обліку військовослужбовців, які отримують грошову компенсацію за піднайом (найом) житла або проживають в орендованих військовими частинами жилих приміщеннях (10 відсотків) |
40% |
2 |
створена інформаційно-комунікаційна система наповнення, ведення квартирного обліку військовослужбовців та управління таким обліком, яка передбачає: а) автоматизований рух черги та публічний доступ до неї за допомогою офіційного вебсайту Міноборони (20 відсотків); б) запровадження автоматичного розрахунку площі житла, право на отримання якої має військовослужбовець, який перебуває у черзі (15 відсотків) |
35% |
3 |
проведено аудит існуючої житлової черги військовослужбовців, під час якого досліджено та визначено: а) рівень забезпечення військовослужбовців житлом (5 відсотків); б) організаційні недоліки в управлінні чергою (5 відсотків); в) ефективний та неефективний механізм задоволення житлових потреб військовослужбовців (5 відсотків) |
15% |
4 |
за результатами експертного опитування встановлено, що: а) 75 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють рівень ефективності інформаційно-комунікаційної системи квартирного обліку як високий або дуже високий (10 відсотків); б) понад 50 відсотків відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють рівень ефективності інформаційно-комунікаційної системи квартирного обліку як високий або дуже високий (7 відсотків); в) понад 25 відсотків фахівців у сфері оборони оцінюють рівень ефективності інформаційно-комунікаційної системи квартирного обліку як високий або дуже високий (4 відсотки) |
10% |