ESR
2.7.3.4. The functions of issuing a relevant medical opinion on the determination of the disability group and social aid based on this opinion are segregated between government agencies as a way to minimize corruption risks
Problem solving:
2.7.3. The electronic healthcare system is not sufficiently integrated with other databases, which creates opportunities for abuse during the use of specific functions (including the awarding of disability benefits, preventive and compulsory medical examinations, and assignment of the disability group)
Deadlines for all measures within ESR
01.04.2024 -
31.12.2024
Implementation of SACP measures within ESR
Total number of measures –
13
13
Not started
Implementation of SACP measures within the scope of the Problem by main main performers
Ministry of Social Policy of Ukraine
0%
8
Ministry of Health of Ukraine
0%
5
Summarized general information on Measures
Indicators of achievement of ESR
Total number of indicators – 3
Indicators fully achieved – 0
Partially achieved indicators – 0
Indicators with a score of 0% – 3
Summarized general information about Achievement Indicators
№ | Indicators | Weight (%) |
---|---|---|
1 |
набрав чинності закон щодо внесення змін до законів України, яким визначено: а) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус визначається на підставі оцінки стану функціонування та індивідуальних потреб, проведеної з використанням Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я (7 відсотків); б) що статус особи з інвалідністю або аналогічний статус встановлюється на період, визначений законодавством, а в разі його зміни відбувається перегляд відповідних прав на соціальну підтримку (7 відсотків); в) що функції з оцінки та прийняття відповідного рішення про стан особи та її функціональні обмеження, визначення її потреб та встановлення обсягу соціальної підтримки розмежовані між суб’єктами, які здійснюють оцінку та визначення потреб, з метою зниження корупційних ризиків (7 відсотків); г) що результати оцінки стану осіб, які є підставою для визначення потреб та обсягу соціальної підтримки, зберігаються в електронній формі з використанням функціональних можливостей необхідних програмних продуктів (7 відсотків); ґ) обов’язок ведення в електронній формі документації під час встановлення ступеня обмеження життєдіяльності, визначення потреб та визначення обсягу допомоги відповідно до індивідуальних потреб (7 відсотків); д) обов’язок проведення відповідної оцінки та суб’єкти її проведення (7 відсотків); е) обов’язок оприлюднення в знеособленому вигляді підстав для прийняття рішень щодо встановлення обсягу допомоги та статистично-аналітичної інформації про прийняті рішення (7 відсотків); є) вимоги до суб’єктів, що здійснюють функції з проведення оцінки функціонального стану та індивідуальних потреб, на підставі яких встановлюється обсяг допомоги (7 відсотків); ж) право особи, щодо якої відбувалася оцінка стану функціонування та індивідуальних потреб, на оскарження прийнятого рішення щодо встановлення статусу особи з інвалідністю або аналогічного статусу та встановлення обсягу відповідної допомоги (7 відсотків); з) критерії для прийняття рішення про дистанційний розгляд заяв про визначення потреб та обсягу допомоги на підставі проведеної оцінки функціонального стану (7 відсотків) |
70% |
2 |
розроблено технічні вимоги на функціонал щодо збереження результатів оцінки обмеження функціонування та життєдіяльності, який забезпечує: а) формування та оприлюднення в знеособленому вигляді результатів проведеної оцінки в електронній формі (7 відсотків); б) ведення відомостей щодо визначення стану та обмеження життєдіяльності людини, її потреб у соціальній підтримці відповідно до індивідуальних потреб (7 відсотків); в) взаємодію з відповідною системою Мінсоцполітики (6 відсотків) |
20% |
3 |
розроблено технічні вимоги на функціонал електронної інформаційної системи соціальної сфери щодо підтримки осіб з обмеженням повсякденного функціонування, який забезпечує: а) додаткову верифікацію особи (3 відсотки); б) визначення необхідного виду соціальної підтримки та призначення її особі (3 відсотки); в) відтворює унікальний номер запису з Єдиного державного демографічного реєстру (2 відсотки); г) має функціонал деактивації даних про осіб, які вибули, померли тощо (2 відсотки) |
10% |