Expected strategic result 2.6.2.1. Procurement procedures for defense-related goods, works, and services are competitive and involve the use of an electronic procurement system, with certain reservations; the closed procurement procedure is used as an exception, and the legally defined single-sourcing procedure (procurement from a single contractor) is regulated in detail at the level of bylaws, in particular regarding the formulation of the cost and profit margin
Measures — 4
2.6.2.1.1.
Monitoring draft laws that propose amendments to the Law of Ukraine On Defense Procurement, which stipulates that defense procurement shall be carried out according to the following principles:
1) competitiveness;
2) effective spending of funds, effectiveness;
3) openness and transparency (except for information that constitutes a secret of the state, disclosure of which may harm national security);
4) preventing corruption, abuses and discrimination, and preparation of the relevant proposals.
The main implementer: Ministry of Defenсe of Ukraine
2.6.2.1.4. Утворення міжвідомчої робочої групи з питань удосконалення правових засад та реформування моделі оборонних закупівель із залученням представників громадських організацій
The main implementer: Ministry of Economy of Ukraine
2.6.2.1.5.
Забезпечення проведення аналітичного дослідження щодо:
1) допустимості відшкодування витрат (формування повної собівартості) на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн — членів НАТО;
2) ціноутворення та рівня прибутку на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн — членів НАТО
The main implementer: central executive authorities determined by the interagency working group referred to in subclause 2.6.2.1.4
2.6.2.1.6. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України з урахуванням результатів аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.6.2.1.5
The main implementer: central executive authorities determined by the interagency working group referred to in subclause 2.6.2.1.4
Indicators — 3
незмінним та чинним є положення Закону України “Про оборонні закупівлі”, зокрема після припинення або скасування воєнного стану, яким визначено, що оборонні закупівлі здійснюються, зокрема, на основі таких принципів:
а) конкурентність (15 відсотків);
б) ефективність використання коштів, результативність (10 відсотків);
в) відкритість та прозорість (крім відомостей, що становлять державну таємницю і розголошення яких може заподіяти шкоду національній безпеці) (15 відсотків);
г) запобігання корупції, зловживанням та дискримінації (10 відсотків)
оприлюднено аналітичний звіт міжвідомчої робочої групи з питань удосконалення правових засад та реформування моделі оборонних закупівель за результатами дослідження:
а) допустимості та недопустимості відшкодування витрат (формування повної собівартості) на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн –– членів НАТО (5 відсотків);
б) ціноутворення та рівня прибутку на продукцію оборонного призначення відповідно до принципів і процедур країн –– членів НАТО (5 відсотків)
набрав чинності акт Кабінету Міністрів України, яким імплементовано рекомендації, сформульовані у звіті за результатами аналітичного дослідження, зазначеного в підпункті 2 підпункту 2.6.2.1