Feedback from the public

Measure

1.1.1.5.4 (16). Carrying out financial economic calculations of needs (in particular, by developing technical economic justification of developing/modernization of hardware and software) to perform measures indicated in subclauses 1.5.3.1.6, 2.2.2.4.8, 2.2.3.1.1, 2.2.3.1.3, 2.2.3.3.3, 2.2.3.3.4, 2.4.2.3.5, 2.4.3.1.7, 2.4.3.1.9, 2.4.3.1.10, 2.5.1.1.1, 2.5.1.1.2, 2.5.1.2.2–2.5.1.4.2, 2.5.10.3.2, 2.5.10.3.3, 2.7.5.2.2, 2.7.7.1.4, 2.7.7.2.4, 3.3.2.3.4, 3.3.3.8.2 (in particular, while developing budget proposals for 2025)

Measure status:

Implemented

Actual execution date:

31.12.2023

The measure is aimed at achieving ESR:

1.1.1.5. Sufficient funding and other essential resources are allocated for the needs of shaping and implementing the anticorruption policy

Problem solving:

1.1.1. The state anticorruption policy is not always based on complete, objective, and reliable data; The efforts of different government agencies, local self-government bodies, and the public are not sufficiently coordinated

Deadlines:

01.03.2023 - 31.12.2024

Responsible implementors (authorities):

The main implementer: State Property Fund of Ukraine

Sources of funding:

state budget

Volumes of financing (thousand UAH):

within the established budget allocations for the relevant year

Performance indicator:

Financial and economic calculations of the needs have been performed.

In accordance with the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1194 On Amendments to the State Anti-Corruption Programme for 2023-2025 dated 18 October 2024, the content of the measure was amended.

Implementing status

Progress/Result of implementation:

Фонд державного майна України визначено головним виконавцем заходів 2.4.3.1.7, 2.4.3.1.9, 2.4.3.1.10 щодо яких потребується проведення фінансово-економічних розрахунків потреб.

Фондом повідомлено, що стосовно заходу 2.4.3.1.7 підготовлено техніко-економічне обґрунтування стосовно розробки/модифікації, впровадження та супроводження, програмно-технічного комплексу «Єдиний реєстр об’єктів державної власності», включно з інформаційним ресурсом щодо суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки на 2024 рік, яке направлено Міністерству цифрової трансформації України (лист Фонду від 26.04.2023 № 10-15-10306).

Щодо заходу 2.4.3.1.9 Мінстерством економіки України, як співвиконавцем заходу листом, було надано Фонду державного майна України, зокрема, інформацію, отриману в робочому порядку від ТОВ «Інтелект-Софт», якому належать виключні майнові права на твір «Комп’ютерна програма «БЕСТ ЗВІТ ORACLE», щодо орієнтовної суми вартості послуг на 2024 – 2025 роки, необхідних для забезпечення можливості інтеграції даних і технічної можливості взаємодії між Єдиним реєстром об’єктів державної власності та КП «Автоматизована система електронного документообігу «Бест Звіт Oracle».

Щодо заходу 2.4.3.1.10 Антимонопольним комітетом України розроблено технічне завдання щодо функціонування реєстру забезпечення обміну даними і технічної можливості взаємодії між Єдиним реєстром об'єктів державної власності та реєстром державної допомоги суб'єкам господарювання, проведено фінансово-економічні розрахунки потреб необхідних для здійснення заходів, запланованих на 2024 і 2025 роки. Разом з тим, Комітетом проаналізовано та визначено орієнтовну вартість надання послуг щодо функціонування реєстру забезпечення обміну даними і технічної можливості взаємодії між Єдиним реєстром об'єктів державної власності та реєстром державної допомоги суб'єктам господарювання відповідно до заходу 1.1.1.5.4.(21) станом на 2023 рік, яку було включено до бюджетного запиту Антимонопольного комітету України на 2024-2026 роки з орієнтованою вартістю 360 000 (триста шістдесят тисяч гривень) відповідно до комерційної пропозиції.

Monitoring results (quarterly):

15.02.2024:
The measure was implemented on time and in full
08.11.2023:
There is progress in the implementation of the measure
10.08.2023:
Implementation of the measure has started on time

Key sources of assessment:

1. Фонд державного майна України: Техніко-економічне обґрунтування щодо 2.4.3.1.7

Additional sources of information: