Measure
1.1.1.5.5 (2). Performing financial and economic calculations of needs (specifically by developing a feasibility study of the creation or modernization of IT systems) required for implementation of the activities throughout 2024 and 2025 necessitated by the passage of normative legal acts, and the needs that require additional funding (specifically activities aimed at creating or modernizing IT systems and/or electronic communication networks, information technology development tools, and information resources), particularly during the formulation of budget proposals for 2024 and 2025 (financial and economic calculations must be performed and feasibility studies developed for the following activities: 1.4.3.2.2––1.4.3.2.4, 2.2.1.1.5––2.2.1.1.7, 2.2.2.1.3, 2.2.2.1.4, 2.2.2.2.6, 2.5.5.1.3––2.5.5.1.6, 2.6.1.3.4––2.6.1.3.7, 2.7.1.1.3, 2.7.1.2.3, 2.7.1.1.4, 2.7.1.2.4, 2.7.3.2.6, 2.7.3.2.7, 2.7.3.3.5, 2.7.3.3.6, 3.3.3.9.1)
Measure status:
The measure is aimed at achieving ESR:
1.1.1.5. Sufficient funding and other essential resources are allocated for the needs of shaping and implementing the anticorruption policy
Problem solving:
1.1.1. The state anticorruption policy is not always based on complete, objective, and reliable data; The efforts of different government agencies, local self-government bodies, and the public are not sufficiently coordinated
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Sources of funding:
state budget
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year
Performance indicator:
Financial and economic calculations of the needs have been performed.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
"Кабінетом Міністрів України 30 серпня 2024 року прийнято розпорядження № 819-р «Про визначення окремих завдань, проектів, робіт з інформатизації та передачу деяких бюджетних призначень, передбачених Міністерству цифрової трансформації на 2024 рік», яким здійснено передачу бюджетних призначень в обсязі 128,7 млн гривень, а саме:
43,1 млн гривень для Міноборони на створення інформаційно-комунікаційної системи управління оборонними ресурсами та розвитку системи управління логістичним забезпеченням (модуль пально-мастильні матеріали), впровадження яких знизить корупційні ризики та забезпечить 100% облік та контроль ресурів ЗСУ: людей, зброї, майна.
43,2 млн гривень для МВС на модернізацію єдиної інформаційної системи МВС в частині створення нових функціональних підсистем та модернізації існуючих, а саме: підсистем «Інформаційно-аналітична система ліцензування видів господарської діяльності», «Єдиний реєстр осіб, зниклих безвісти за особливих обставин», «Єдиний державний реєстр транспортних засобів», «Автоматизована аналітична платформа». Розвиток ЄІС значно розширить номенклатуру електронних послуг для фізичних та юридичних осіб, які надаються структурами МВС, підвищить громадську безпеку;
8,1 млн гривень для АРМА на розроблення програмного забезпечення та захищеної електронної інформаційної взаємодії між АРМА, органами прокуратури та органами досудового розслідування, розроблення якого забезпечить оперативний міжвідомчий обмін електронною інформацією, що буде сприяти ефективності та результативності управління арештованим майном;
8,5 млн гривень для МОН для модернізації Єдиної державної електронної бази з питань освіти, ПАК «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту», системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів. Розвиток цих освітніх систем буде сприяти швидкому запровадженню Мрії;
25,8 млн гривень для ФДМУ на створення ПТК «Єдиний реєстр об’єктів державної власності» та онлайн-платформи управління орендою державного майна, запровадження яких забезпечить прозорість та підвищить ефективність управління цим майном, зокрема в частині оренди, знизить корупційні ризики на об’єктах державної власності, збільшить надходження до державного бюджету".