Measure
2.4.3.1.3 (2). Holding a public discussion of the draft normative legal acts indicated in subclause 2.4.3.1.2, and ensuring their revision (if needed)
Measure status:
The measure is aimed at achieving ESR:
2.4.3.1. On the basis of the Unified Register of State-Owned Properties, a register of state and municipal unitary enterprises, as well as business companies in which more than 50 percent of the authorized capital stock (equity) belongs to the state or a territorial community, has been created and populated with data, with mandatory publication of information on the activities of such legal entities in accordance with international standards, including information on government aid received
Problem solving:
2.4.3. The insufficient scope of publicly available information about business entities in which the state has an ownership stake significantly reduces the transparency of their activities, complicates public control and fosters corruption.
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Sources of funding:
state budget
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year
Performance indicator:
The public discussion has been conducted and its results have been made public.
In accordance with the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1194 On Amendments to the State Anti-Corruption Programme for 2023-2025 dated 18 October 2024, the content of the measure was amended.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
Міністерство економіки України інформувало, що проект постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання управління активами, стягнутими в дохід держави», розробленого Мінекономіки разом з іншими заінтересованими органами влади відповідно до положень пункту 4 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 30 травня 2023 року № 3137-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації діяльності Фонду державного майна України, вдосконалення управління державним майном та підвищення ефективності санкційної політики» (далі – Закон № 3137) на виконання Плану організації підготовки проектів актів та виконання інших завдань, необхідних для забезпечення реалізації Закону № 3137 (резолюція Прем’єр-Міністра України від 01.01.2024 № 40851/1/1-23), не потребує громадського обговорення, оскільки не містить ознак регуляторного акта, а його прийняття не потребує реалізації процедур, передбачених Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Незалежно від позиції Мінекономіки, яка ґрунтується на положеннях ст. 5 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", відповідно до чого такий проект акта може не підлягати громадському обговоренню як такий, що не містить ознак регуляторного, обов'язковість громадського обговорення актів, розроблених на досягнення очікуваного стратегічного результату 2.4.3.1 ДАП, напряму випливає із положень п. 2.4.3.1.3 додатка 2 до ДАП та ч. 1 ст. 18-1 Закону України "Про запобігання корупції".
А тому неможливо погодитися із позицією Міністерства економіки України щодо необов'язковості проведення громадського обговорення, у зв'язку із чим захід залишається невиконаним.