Feedback from the public

Measure

2.6.1.1.1. Drafting and submitting to the Cabinet of Ministers of Ukraine a draft directive of the Cabinet of Ministers of Ukraine on the inventory of defense land:
1) the Ministry of Defense, the National Guard, the State Border Guard Service, and the State Special Communications Service have been tasked with conducting an inventory of defense land and publicly reporting on its findings;
2) the State Service for Geodesy, Cartography, and Cadaster has been tasked with ensuring the functioning of the layer of information on defense land with a breakdown by land users on the Public Cadastral Map.

Measure status:

Partially implemented

Actual execution date:

08.12.2023

The measure is aimed at achieving ESR:

2.6.1.1. The electronic accounting system includes all the data obtained as a result of a full inventory of defense facilities, including data on defense land and land plots of defense industry entities

Problem solving:

2.6.1. Nontransparent and ineffective usage and disposition of defense land, immovable properties in the defense industry, as well as surplus movable property of the army, intellectual property; uncontrolled consumption of fuel procured for the needs of the Armed Forces

Deadlines:

01.03.2023 - 30.09.2023

Responsible implementors (authorities):

The main implementer: Ministry of Defenсe of Ukraine
co-implementors:
Ministry of Internal Affairs of Ukraine
State Service of Ukraine for Geodesy, Cartography and Cadastre

Sources of funding:

state budget

Volumes of financing (thousand UAH):

within the established budget allocations for the relevant year

Performance indicator:

The directive of the Cabinet of Ministers of Ukraine has been adopted.

Implementing status

Progress/Result of implementation:

За інформацією Міноборони протягом квітня-червня 2023 року у Міноборони спільно з МВС України, Держспецзв’язку України, ГУ Нацгвардії та Адміністрацією ДПС України визначено обсяги земель оборони, які підлягатимуть інвентаризації, формуванню та реєстрації, складені відповідні фінансово-економічні розрахунки щодо джерел та обсягів фінансування вказаних заходів, за результатами чого забезпечено розробку проекту Розпорядження, відповідного пакету документів, визначених Регламентом Кабінету Міністрів України, а також і внутрішнє погодження проекту акту.

04.07.2023 за № 220/7658 проект Розпорядження був направлений на зовнішнє погодження до 10 заінтересованих центральних органів виконавчої влади та інших державних органів, яке завершилось 11.08.2023. В подальшому, 25.08.2023 за № 220/10036 проект акту направлений на повторне зовнішнє погодження. Проте, погодження було завершено лише 26.09.2023.

З метою узгодження проблемних питань, наприкінці листопада 2023 року проведені узгоджувальна нарада та робочі зустрічі з представниками Мін’юсту, Держгеокадастру та Мінекономіки. За результатами вжитих заходів доопрацьований проект розпорядження 08.12.2023 за № 220/14499 разом з відповідним пакетом документів направлено до Кабміну для розгляду.

Проект розпорядження не прийнято Кабінетом Міністрів України, а також не містить завдання про проведення інвентаризації земель оборони для Держспецзвʼязку. Відповідне свідчить про виконання заходу частково.

Водночас за інформацією Міноборони: "Проект акта тричі направлявся до Кабміну на розгляд листами від 08.12.2023 за № 220/14499, від 02.01.2024 за № 220/36 та від 01.02.2024 за № 220/1697, доопрацьовувався спільно з Секретаріатом Кабміну та неодноразово розглядався на засіданні Уряду, однак був знятий з розгляду.

27.02.2024 на засіданні Уряду прийнято рішення стосовно повернення Міноборони проєкту акта, в тому числі для оцінки його актуальності. Безпосередньою метою цього проєкту розпорядження є визначення меж, контурів ділянок земель оборони, їх формування за результатами проведення інвентаризації та реєстрація відповідних речових прав. Варто зазначити, що інвентаризація земель оборони з метою їх формування та реєстрації і на даний час здійснюється Міноборони на підставі діючого законодавства і для продовження такої роботи необхідність у прийнятті інших нормативно-правових актів відсутня".

Разом з тим, НАЗК направлено на погодження проект постанови КМУ щодо внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023 - 2025 роки, який, зокрема, передбачатиме зміни в частині виконання цього заходу.

Monitoring results (quarterly):

24.04.2024:
The measure was implemented on time, but partially
31.01.2024:
The measure was implemented on time, but partially
09.11.2023:
The measure was implemented on time, but partially
10.08.2023:
Implementation of the measure has started on time

Key sources of assessment:

Additional sources of information: