Measure
2.7.3.2.2. Holding a public discussion of the draft order indicated in subclause 2.7.3.2.1, and ensuring its revision (if needed)
Measure status:
Actual execution date:
31.07.2023
The measure is aimed at achieving ESR:
2.7.3.2. The electronic healthcare system contains the results of preventative and compulsory medical checkups
Problem solving:
2.7.3. The electronic healthcare system is not sufficiently integrated with other databases, which creates opportunities for abuse during the use of specific functions (including the awarding of disability benefits, preventive and compulsory medical examinations, and assignment of the disability group)
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Sources of funding:
state budget
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year
Performance indicator:
The public discussion has been conducted and its results have been made public.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
На виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.2.2. Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Міністерством охорони здоров'я України повідомлено, що: "Департаментом медичних послуг розроблено проект наказу МОЗ про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», оприлюднено на вебсайті МОЗ та проведено громадське обговорення в період з 29.03.2023 по 29.04.2023".
Разом із тим, вказаний захід є виконаним частково з огляду на те, що:
- Державною антикорупційною програмою у заході п. 2.7.3.2.1 передбачається необхідність розроблення проекту наказу МОЗ щодо внесення змін до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, відповідно до яких результати всіх обов’язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів вносяться виключно до електронної системи охорони здоров’я, у свою чергу, МОЗ розроблено зміни до Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб;-
громадське обговорення мало формальний характер та не було проведене у формі публічних обговорень, із залученням ключових стейкхолдерів;
- за результатами громадського обговорення оприлюднено звіт про його проведення де зазначається, що надійшло три пропозиції від громадськості, які начебто були враховані, разом із тим, зміст вказаних пропозицій, а також спосіб їх врахування розробником не зазначається.
Таким чином, з метою повного виконання вказаного заходу Міністерством охорони здоров'я необхідно розробити проекту наказу МОЗ щодо внесення змін до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, відповідно до яких результати всіх обов’язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів вносяться виключно до електронної системи охорони здоров’я, а також провести публічне громадське обговорення його змісту із залученням ключових стейкхолдерів. Відзначимо, що з огляду на звітну інформацію, що надана МОЗ, у вказаному звітному періоді розпочато роботу, щодо внесення змін до відповідного наказу, "Про організацію та проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій".
Відтак, можемо констатувати, що у звітному періоді розпочато роботу, щодо предметного виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.2.1., тож вбачаємо перспективи й виконання пов'язаного з ним заходу визначеного п. 2.7.3.2.2. Державної антикорупційної програми.
Разом із тим, у межах звітного періоду можемо констатувати лише частковість виконання вказаного заходу.