Feedback from the public

Measure

2.7.3.2.3. Issuing the revised order indicated in subclause 2.7.3.2.1, supporting its state registration with the Ministry of Justice

Measure status:

Partially implemented

Actual execution date:

31.10.2023

The measure is aimed at achieving ESR:

2.7.3.2. The electronic healthcare system contains the results of preventative and compulsory medical checkups

Problem solving:

2.7.3. The electronic healthcare system is not sufficiently integrated with other databases, which creates opportunities for abuse during the use of specific functions (including the awarding of disability benefits, preventive and compulsory medical examinations, and assignment of the disability group)

Deadlines:

01.08.2023 - 31.10.2023

Responsible implementors (authorities):

The main implementer: Ministry of Health of Ukraine
co-implementors:
Ministry of Justice of Ukraine

Sources of funding:

state budget

Volumes of financing (thousand UAH):

within the established budget allocations for the relevant year

Performance indicator:

The order has been registered and published.

Implementing status

Progress/Result of implementation:

На виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.2.3 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Міністерством охорони здоров'я України повідомлено, що: "доопрацьований наказ МОЗ зареєстровано в Міністерстві юстиції України "Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280" Також, МОЗ розроблено проєкт наказу "Про організацію та проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій", який листом МОЗ від 24.09.2024 № 03.1-08/36809/2-24 надіслало на погодження до центральних органів виконавчої влади та інших заінтересованих органів". Разом із тим, відзначимо, що вказаними законодавчими змінами (наказом МОЗ від 08.11.2023 року №1925 "Про внесення змін до наказу МОЗ від 23 липня 2002 року №280"), проблема протиправного отримання несправжніх довідок про проведені медичні огляди, буде вирішена лише частково. Відтак, на разі, всі медичні працівники зобов'язані вносити медичні записи до ЕСОЗ про проведені медичні огляди, а результати їх проведення відповідно мають відображатися у електронній системі. Разом із тим, нормативно шляхом внесення змін лише одного наказу МОЗ, окреслена проблема вирішена не буде. Окрім того, Державною антикорупційною програмою на 2023-2025 роки, прямо передбачається положення про необхідність внесення відповідних змін до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, що затверджений наказом МОЗ № 246 від 21.05.2007 р. З огляду на звітну інформацію, що надана МОЗ, у вказаному звітному періоді розпочато роботу, щодо внесення змін до відповідного наказу, "Про організацію та проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій".

Відтак, можемо констатувати, що у звітному періоді розпочато роботу, щодо предметного виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.2.1. та пов'язаних з ним заходів, зокрема й заходу 2.7.3.2.3, тож вбачаємо перспективи його повного виконання у короткостроковій перспективі. У свою чергу, з огляду на те, що артикульована Державною антикорупційною програмою на 2023-2025 роки проблема частково вирішується наказом МОЗ від 08.11.2023 р. № 1925 «Про внесення змін до наказу МОЗ від 23.07.2002 р. № 280», тож можемо констатувати, що захід передбачений п. 2.7.3.2.3 Державної антикорупційної програми є виконаним частково.

Разом із тим вбачає високі перспективи повного виконання вказаного заходу у короткостроковій перспективі.

Monitoring results (quarterly):

01.11.2024:
The measure was implemented on time, but partially
08.08.2024:
The measure was implemented late and partially
16.05.2024:
The measure was implemented late and partially
06.02.2024:
The measure has not been implemented

Key sources of assessment: