Measure
2.7.3.3.6. Putting into operation the expanded functionality of the electronic healthcare system in accordance with subclause 2.7.3.3.4
Measure status:
Actual execution date:
30.09.2024
The measure is aimed at achieving ESR:
2.7.3.3. Tools for assessing the functional status of a person according to the adapted International Classification of Functioning, Disability and Health have been introduced into the electronic healthcare system
Problem solving:
2.7.3. The electronic healthcare system is not sufficiently integrated with other databases, which creates opportunities for abuse during the use of specific functions (including the awarding of disability benefits, preventive and compulsory medical examinations, and assignment of the disability group)
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Ministry of Digital Transformation of Ukraine
National Health Service of Ukraine
Sources of funding:
state budget and/or international technical assistance funds
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year or amount of international technical assistance
Performance indicator:
The expanded functionality of the electronic healthcare system has been put into operation.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
На виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.3.6 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, Міністерством охорони здоров'я України, повідомлено, що: "Розроблено технічне завдання та здійснено технічну розробку впровадження можливості застосування в ЕСОЗ Національного класифікатора НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров'я”; зазначений функціонал було включено до складу ЕСОЗ.
Розроблено технічне завдання для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я щодо: затвердження технічного завдання для розширення функціоналу електронної системи охорони здоров’я щодо: переліку усіх класифікаторів кожного з компонентів під час оцінки стану функціональності особи на основі адаптованої Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я; присвоєння кодів доменів всіх рівнів кожного з компонентів під час оцінки стану функціональності особи на основі адаптованої Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я; відповідне програмне забезпечення розроблено та введено в експлуатацію". Разом із тим, з огляду на частковість виконання заходів передбачених п. 2.7.3.3.4 та 2.7.3.3.5 Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, та фактичне впровадження у електронній системі охорони здоров'я виключно можливості внесення медичних записів із застосуванням НК 030:2022 “Класифікатор функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров'я”, можемо констатувати, що і захід передбачений п. 2.7.3.3.6, що є логічно пов'язаним з попередніми є виконаним частково.
Відтак, на разі, електронна система охорони здоров'я надає можливість її користувачам, лише вносити до неї медичні записи з використанням Національного класифікатора. Разом із тим, електрона система охорони здоров'я не надає можливості автоматичного ініціювання питань пов'язаних з інвалідністю та надання особі відповідного статусу.
Принагідно відзначимо, що під час узгоджувальної наради щодо внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки, МОЗ та НАЗК погоджено внести зміни до змісту заходу 2.7.3.3.4, а також відкорегувати строки виконання заходу передбаченого п. 2.7.3.3.5, з огляду на що вбачаємо перспективи його повного виконання у наступних звітних періодах.
Разом із тим, у межах вказаного звітного періоду можемо констатувати, що захід передбачений п. 2.7.3.3.6 є виконаним частково.