Measure
2.4.3.1.4 (1). Adopting the normative legal acts indicated in subclause 2.4.3.1.2 and, as appropriate, performing their state registration or submitting them to the Cabinet of Ministers of Ukraine
Measure status:
The measure is aimed at achieving ESR:
2.4.3.1. On the basis of the Unified Register of State-Owned Properties, a register of state and municipal unitary enterprises, as well as business companies in which more than 50 percent of the authorized capital stock (equity) belongs to the state or a territorial community, has been created and populated with data, with mandatory publication of information on the activities of such legal entities in accordance with international standards, including information on government aid received
Problem solving:
2.4.3. The insufficient scope of publicly available information about business entities in which the state has an ownership stake significantly reduces the transparency of their activities, complicates public control and fosters corruption.
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Ministry of Justice of Ukraine
Sources of funding:
state budget
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year
Performance indicator:
Normative legal acts have come into force.
In accordance with the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 1194 On Amendments to the State Anti-Corruption Programme for 2023-2025 dated 18 October 2024, the content of the measure was amended.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
Розроблений ФДМУ проєкт постанови «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2004 р. №467 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» у 2024р. погоджено та надано висновки до нього 13 органами виконавчої влади, а також Рішенням ДРС погоджено проєкт регуляторного акта.
14.11.2024, 18.12.2024, 24.02.2025 та 12.05.2025 проєкт акта подавався на розгляд Уряду, який 17.07.2025 повернуто ФДМУ у зв’язку зі зміною складу Уряду.
У зв’язку з цим ФДМУ здійснював виконання комплексу організаційних та нормативно-правових заходів, передбачених Регламентом КМУ та ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», необхідних для повторного погодження проєкту акта та подання його на розгляд новосформованому Уряду.
07.08.2025 проєкт акта надіслано на повторне погодження 11 ОВВ (№ 10-62-19799), Уповноваженому ВРУ з прав людини (№ 10-62-19801), НАЗК (№ 10-62-19802) та Урядовому офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції Секретаріату КМУ (№ 10-62-19798).
12.08.2025 відповідно до процедур, передбачених ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», доопрацьований проєкт акта повторно надіслано на погодження до ДРС (№ 10-62-20260).
26.08.2025 проєкт акта надіслано Мін’юсту для проведення правової експертизи (№ 10-62-21533), а також 15.09.2025 надіслано додаткові матеріали, зокрема щодо висновку Мінцифри (№ 10-62-23131).
11.09.2025 отримано від Державної регуляторної служби Рішення № 554 про погодження проєкту регуляторного акта.
19.09.2025 отримано від Мін’юсту (№ 135668/148161-12-25/8.1.6) висновок за результатами правової експертизи проєкту акта. Загальна підсумкова оцінка: відповідний із зауваженнями щодо недотримання вимог нормопроєктувальної техніки.
Станом на 30.09.2025 проєкт акта повторно погоджено без зауважень 11 органами виконавчої влади (ДСА, Мінрозвитку, МКСК, Мінфіном, Уповноваженим ВРУ з прав людини, Держстатом, НКЦПФР, Мінекономіки, АМКУ, Адміністрацією Держспецзв’язку, Держгеокадастром) та із зауваженнями 2 органами (Мінцифри, Мін’юстом).
Після належного опрацювання та узгодження отриманих зауважень відповідно до організаційних процедур, визначених Регламентом КМУ, ФДМУ в черговий раз забезпечить невідкладне подання в установленому порядку проєкту акта на розгляд Уряду.
З огляду на вищезазначене, а також з урахуванням змісту заходу та його показника виконання, станом на 30.09.2025 захід є невиконаним.