Measure
2.4.4.8.1.
Drafting and submitting to the Cabinet of Ministers of Ukraine a draft law on the administrative fee that would define:
1) the concept, kinds, and functions of the administrative fee;
2) the principles of charging, paying, and using the administrative fee;
3) the unified criteria for charging and not charging fees for administrative services, particularly the need to establish which services should be paid for exclusively by law;
4) the minimum amount of the administrative fee;
5) specific and balanced amounts of the administrative fee for key administrative services in accordance with the relevant list;
6) the possibility of reducing or increasing the amount of the administrative fee bearing in mind the form and timeframe of the administrative service.
Measure status:
The measure is aimed at achieving ESR:
2.4.4.8. The law on administrative fees has been adopted, which defines the concept, kinds, and functions of administrative fees, the principles by which they are charged, paid, and used
Problem solving:
2.4.4. A high level of tolerance of corruption in the private sector of the economy
Deadlines:
Responsible implementors (authorities):
Ministry of Finance of Ukraine
Ministry of Justice of Ukraine
Sources of funding:
state budget
Volumes of financing (thousand UAH):
within the established budget allocations for the relevant year
Performance indicator:
The draft law has been submitted to the Parliament of Ukraine.
Implementing status
Progress/Result of implementation:
За інформацією Міністерства цифрової трансформації: «Листом Міністерства юстиції України від 11.08.2023 № 106316/3328-4-23/7.1.1 повідомлено Національне агентство з питань запобігання корупції про те, що на сьогодні у Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про адміністративний збір» (реєстр. № 4380 від 16 листопада 2020 року, внесений народними депутатами України Білозір Л.М. та іншими). Постановою Верховної Ради України від 06 лютого 2024 року № 3562-IX зазначений законопроект включений до порядку денного одинадцятої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання.
Міністерство юстиції України здійснює супровід зазначеного законопроекту у комітетах та на пленарних засіданнях Верховної Ради України.
Отже, враховуючи зазначене, п.п. 2.4.4.8.1 додатка 2 до Програми потребує зміни та визначення в його змісті завдання щодо супроводження розгляду проекту Закону України «Про адміністративний збір» (реєстр. № 4380 від 16 листопада 2020 року у Верховній Раді України (зокрема, у разі застосування до нього Президентом України права вето).
Вказаним листом Міністерство юстиції України попросило Національне агентство з питань запобігання корупції ініціювати відповідні зміни до додатка 2 до Програми.
Листом Національного агентства з питань запобігання корупції від 08.12.2023 № 10-05/30511-23 до Міністерства юстиції України надійшов проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки", яким пропонується, зокрема, викласти вказаний захід в такій редакції "2.4.4.8.1. Супроводження розгляду проекту закону про адміністративний збір (реєстраційний номер 4380 від 16 листопада 2020 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето)" та визначити новий кінцевий строк завершення його виконання як "до підписання закону Президентом України", а також новий показник виконання заходу "закон підписаний Президентом України".
Листом Мінцифри від 13.02.2024 № 1/04-2-2211 надано висновок про проведення цифрової експертизи до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки», відповідно до якого запропоновано викладення зазначеного заходу у новій редакції.».