Прогрес виконання заходів станом на 22.12.2024
заходи, виконання яких станом на 30.09.2024
1
1
Не розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) - 0 ( 0%)

Заходи — 1

2.1.3.1.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) передбачено право оскаржувати до Вищої ради правосуддя рішення Дисциплінарної палати без отримання дозволу Дисциплінарної палати на таке оскарження;
2) визначено обґрунтовані та збалансовані вимоги до кандидатів на посади у секретаріаті Вищої ради правосуддя, які дають змогу забезпечити їх відповідність критеріям компетентності, доброчесності та професійної етики;
3) визначено порядок участі Громадської ради доброчесності у розгляді дисциплінарних скарг, зокрема тих, що стосуються допущення суддею недоброчесної поведінки, допущення суддею поведінки, що порочить звання судді або підриває авторитет правосуддя, використання статусу судді з метою незаконного отримання ним або третіми особами матеріальних благ або іншої вигоди, декларування завідомо недостовірних (у тому числі неповних) тверджень у декларації доброчесності судді

Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції

Індикатори — 2

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 70%

набрав чинності закон, яким:
а) передбачено право оскаржувати до Вищої ради правосуддя рішення Дисциплінарної палати без отримання дозволу Дисциплінарної палати на таке оскарження (18 відсотків);
б) визначено обґрунтовані та збалансовані вимоги до кандидатів на посади у секретаріаті Вищої ради правосуддя, які дають змогу забезпечити їх відповідність критеріям компетентності, доброчесності та професійної етики (18 відсотків);
в) визначено порядок участі Громадської ради доброчесності у розгляді дисциплінарних скарг, зокрема тих, що стосуються недоброчесної поведінки судді, поведінки судді, що порочить звання судді або підриває авторитет правосуддя, використання статусу судді з метою незаконного отримання ним або третіми особами матеріальних благ або іншої вигоди, декларування завідомо недостовірних (у тому числі неповних) тверджень у декларації доброчесності судді (17 відсотків);
г) визначено порядок розгляду дисциплінарних скарг, які на момент набрання чинності Законом України від 14 липня 2021 р. № 1635-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо порядку обрання (призначення) на посади членів Вищої ради правосуддя та діяльності дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя” та до моменту формування служби дисциплінарних інспекторів перебували на розгляді у членів Вищої ради правосуддя, а також справ, розгляд яких розпочато дисциплінарними палатами Вищої ради правосуддя, скарг на рішення про притягнення до дисциплінарної відповідальності судді чи прокурора, які перебували на розгляді Вищої ради правосуддя до вказаного періоду
(17 відсотків)

2
0 / 30%

щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері правосуддя оцінюють, що:
а) законодавчо визначені повноваження дисциплінарних палат Вищої ради правосуддя дають змогу повністю чи здебільшого бути органу дієвим на практиці (8 відсотків);
б) дисциплінарні палати Вищої ради правосуддя діють без стороннього втручання та неупереджено (8 відсотків);
в) дисциплінарні палати Вищої ради правосуддя забезпечують справедливий розгляд дисциплінарних скарг на суддів та справедливе здійснення дисциплінарних проваджень щодо суддів (7 відсотків);
г) дисциплінарні палати Вищої ради правосуддя забезпечують оперативний розгляд дисциплінарних скарг на суддів та оперативне здійснення дисциплінарних проваджень щодо суддів (7 відсотків)

* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)