Очікуваний стратегічний результат 2.1.3.2. Уточнено перелік та підстави для притягнення до дисциплінарної відповідальності судді та її види у спосіб, що дає можливість суддям прогнозувати свою поведінку, зокрема більш чітко визначено ознаки дисциплінарних правопорушень, які порочать звання судді або підривають авторитет правосуддя, а також вдосконалено та спрощено механізми дисциплінарного розслідування та розгляду дисциплінарних справ
Заходи — 3
2.1.3.2.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким уточнено перелік підстав для притягнення судді до дисциплінарної відповідальності з дотриманням принципу правової визначеності та відповідно до рекомендацій GRECO
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
2.1.3.2.2. Розроблення та оприлюднення аналітичного звіту про доцільність подальшого удосконалення та спрощення процедур здійснення дисциплінарного провадження щодо суддів
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
2.1.3.2.3. Проведення обговорення висновків та рекомендацій, наведених в аналітичному звіті, зазначеного у підпункті 2.1.3.2.2, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, учасників проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
Індикатори — 3
набрав чинності закон, яким уточнено перелік підстав та підстави для притягнення судді до дисциплінарної відповідальності з дотриманням принципу правової визначеності та відповідно до рекомендацій GRECO
аналітичний звіт щодо доцільності подальшого удосконалення та спрощення процедур здійснення дисциплінарного провадження щодо суддів оприлюднено
щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері правосуддя оцінюють, що:
а) підстави для притягнення суддів до дисциплінарної відповідальності визначені достатньо чітко та зрозуміло для того, щоб судді мали змогу прогнозувати наслідки своєї поведінки та дій (10 відсотків);
б) уточнені підстави для притягнення суддів до дисциплінарної відповідальності забезпечують повну відповідність рекомендаціям GRECO (5 відсотків);
в) механізми здійснення дисциплінарного провадження є загалом або здебільшого дієвими та ефективними (15 відсотків)