Очікуваний стратегічний результат 2.1.6.1. Вивчено питання організації роботи постійно діючих поліцейських комісій, утворених у системі Національної поліції, напрацьовано та вжито комплекс організаційних та практичних заходів до удосконалення їх діяльності
Заходи — 7
2.1.6.1.1.
Забезпечення проведення аналітичного дослідження, предметом якого є організація роботи постійно діючих поліцейських комісій за весь час їх існування (до лютого 2022 р.), і в якому, зокрема, наведено:
1) загальну кількість розглянутих комісіями кандидатур під час відбору (конкурсу) на службу в поліції;
2) кількість проведених конкурсів серед осіб, які призначалися на посади молодшого, середнього та вищого складу поліції (окремо за кожною категорією складу поліції);
3) результати соціологічного опитування поліцейських щодо якості роботи поліцейських комісій;
4) результати анонімного анкетування членів поліцейських комісій щодо шляхів поліпшення їх роботи;
5) вивчення ефективності та прозорості конкурсних процедур;
6) шляхи вирішення питання щодо бюджетного фінансування роботи членів комісії від громадськості;
7) рекомендації щодо підвищення ефективності та якості роботи поліцейських комісій та процедури відбору;
8) результати соціологічного опитування громадськості щодо якості роботи поліцейських комісій та ефективності конкурсних процедур
Головний виконавець: Міністерство внутрішніх справ України
2.1.6.1.2. Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.1.6.1.1, та його експертного обговорення
Головний виконавець: Міністерство внутрішніх справ України
2.1.6.1.3.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) визначено, що призначення на вищу посаду в поліції, яка передбачає здійснення керівних функцій, здійснюється виключно на умовах конкурсу;
2) доброчесність визначено як один із критеріїв, яким повинен відповідати поліцейський, який претендує на зайняття вищої посади;
3) передбачено внесення змін з урахуванням рекомендацій щодо підвищення ефективності та якості роботи поліцейських комісій і процедури відбору, наданих за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.1.6.1.1
Головний виконавець: Міністерство внутрішніх справ України
2.1.6.1.4. Розроблення проекту нормативно-правового акта щодо приведення нормативно-правових актів МВС у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.1.6.1.3
Головний виконавець: Міністерство внутрішніх справ України
2.1.6.1.5. Проведення громадського обговорення проекту нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.1.4, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби)
Головний виконавець: Міністерство внутрішніх справ України
2.1.6.1.6. Затвердження проекту нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.1.4, подання його на державну реєстрацію
Головний виконавець: Міністерство внутрішніх справ України
2.1.6.1.7. Супроводження державної реєстрації нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.1.4, та його офіційного опублікування
Головний виконавець: Міністерство внутрішніх справ України
Індикатори — 4
оприлюднено аналітичний звіт МВС за результатами дослідження організації роботи постійно діючих поліцейських комісій за весь час їх існування (до лютого 2022 р.), в якому, зокрема, наведено:
а) загальну кількість розглянутих комісіями кандидатур під час відбору (конкурсу) на службу в поліції (4 відсотки);
б) кількість проведених конкурсів серед осіб, які призначалися на посади молодшого, середнього та вищого складу поліції (окремо за кожною категорією складу поліції) (4 відсотки);
в) результати соціологічного опитування поліцейських щодо якості роботи поліцейських комісій (2 відсотки);
г) результати анонімного анкетування членів поліцейських комісій щодо шляхів поліпшення їх роботи (3 відсотки);
ґ) результати вивчення ефективності та прозорості конкурсних процедур
(4 відсотки);
д) шляхи вирішення питання щодо бюджетного фінансування роботи членів поліцейських комісій від громадськості (2 відсотки);
е) рекомендації щодо підвищення ефективності та якості роботи поліцейських комісій та процедури відбору (3 відсотки);
є) що призначення на вищу посаду в поліції, яка передбачає здійснення керівних функцій, здійснюється виключно на умовах конкурсу
(3 відсотки)
набрав чинності закон, яким:
а) визначено, що призначення на вищу посаду в поліції, яка передбачає здійснення керівних функцій, здійснюється виключно на умовах конкурсу (15 відсотків);
б) доброчесність визначено одним із критеріїв, яким повинен відповідати поліцейський, який претендує на зайняття вищої посади (15 відсотків);
в) передбачено внесення змін до законодавства з урахуванням рекомендацій щодо підвищення ефективності та якості роботи поліцейських комісій та процедури відбору, наданих за результатами дослідження, зазначеного в підпункті 1 пункту 2.1.6.1 (10 відсотків)
нормативно-правові акти МВС приведено у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2 пункту 2.1.6.1
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сферах діяльності органів правопорядку та прокуратури оцінюють якість правового регулювання, запровадженого внаслідок набрання чинності законом, зазначеним у підпункті 2 пункту 2.1.6.1, як високу або дуже високу (15 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сферах діяльності органів правопорядку та прокуратури оцінюють якість правового регулювання, запровадженого внаслідок набрання чинності законом, зазначеним у підпункті 2 пункту 2.1.6.1, як високу або дуже високу (10 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сферах діяльності органів правопорядку та прокуратури оцінюють якість правового регулювання, запровадженого внаслідок набрання чинності законом, зазначеним у підпункті 2 пункту 2.1.6.1, як високу або дуже високу (5 відсотків)