ЗВЕДЕНА ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ В РОЗРІЗІ НАПРЯМКІВ, ПРОБЛЕМ ТА ОСР

ОСР: 2.1.6.2. Проаналізовано практику застосування норм Дисциплінарного статуту Національної поліції, підготовлено пропозиції щодо внесення змін до нього

Прогрес виконання заходів станом на 03.07.2024
заходи, виконання яких станом на 31.03.2024
2 1 6
9
Виконано Виконується Не розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) - 2 ( 22.2%)
Назва ОСР Назва заходу Головний виконавець Результати моніторингу (останні) Статус % виконання заходів (повністю та частково) Оцінка досягнення ОСР Середній рівень ОСР
Напрямок 2.1. Справедливий суд, прокуратура та органи правопорядку
22.2% 2 / 9
0.0%
Проблема 2.1.6. Відсутність ефективної моделі призначення на посади, оплати праці, просування по службі та розгляду дисциплінарних скарг у системі Національної поліції
22.2% 2 / 9
0.0%
2.1 ОСР 2.1.6.2. Проаналізовано практику застосування норм Дисциплінарного статуту Національної поліції, підготовлено пропозиції щодо внесення змін до нього 2.1.6.2.1 Забезпечення проведення аналітичного дослідження, предметом якого є аналіз ефективності застосування норм Дисциплінарного статуту Національної поліції з 2018 року до лютого 2022 р., в якому, зокрема, зазначено (із виокремленням за кожним показником даних щодо молодшого, середнього, старшого та вищого складу поліції): 1) загальну кількість проведених службових розслідувань; 2) кількість зареєстрованих заяв, скарг та повідомлень громадян, посадових осіб, інших поліцейських, засобів масової інформації, рапортів про вчинення поліцейським порушення, що має ознаки дисциплінарного проступку; 3) кількість службових розслідувань за відомостями про порушення поліцейським конституційних прав і свобод людини і громадянина; 4) кількість дисциплінарних комісій, до складу яких включалися представники громадськості; 5) кількість застосованих дисциплінарних стягнень (за видами); 6) опис та оцінку найбільш поширених проблем, пов’язаних із ефективністю та прозорістю процедури притягнення до дисциплінарної відповідальності поліцейських; 7) перспективи створення дисциплінарного органу із статусом міжрегіонального територіального органу Національної поліції; 8) рекомендації щодо підвищення ефективності та якості процедури службового розслідування і незалежності роботи дисциплінарної комісії Міністерство внутрішніх справ України Захід виконано вчасно і повністю Виконано
22.2% 2 / 9
0.0%
2.2 2.1.6.2.2 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.1.6.2.1, та його експертного обговорення Міністерство внутрішніх справ України Захід виконано вчасно і повністю Виконано
2.3 2.1.6.2.3 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким передбачено: 1) створення та функціонування двох типів постійних незалежних дисциплінарних комісій: а) для проведення службових розслідувань за ознаками порушення поліцейським конституційних прав і свобод людини і громадянина; б) для проведення службових розслідувань щодо інших дисциплінарних проступків поліцейських; 2) включення до складу дисциплінарних комісій для проведення службових розслідувань за ознаками порушення поліцейським конституційних прав і свобод людини і громадянина не менше половини членів, які є авторитетними і відомими представниками громадськості, правозахисних організацій; 3) що кількість та склад дисциплінарних комісій центрального органу управління поліції затверджує Міністр внутрішніх справ, а кількість та склад дисциплінарних комісій територіальних (у тому числі міжрегіональних) органів поліції — Голова Національної поліції; 4) право дисциплінарній комісії для виконання своїх повноважень надсилати запити до органів (підрозділів) поліції, інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб з метою збирання матеріалів, необхідних для проведення службового розслідування; строки, підстави і форми надання органами (підрозділами) поліції, іншими органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними особами інформації дисциплінарним комісіям, а також підстави для відмови у наданні інформації; 5) заборону на надання будь-яких вказівок дисциплінарним комісіям; 6) що висновок дисциплінарної комісії за результатами службового розслідування затверджується головою комісії; 7) що уповноважений накладати дисциплінарне стягнення керівник поліцейського під час вирішення питання про накладення або ненакладення дисциплінарного стягнення керується висновком дисциплінарної комісії, а в разі незгоди з таким висновком письмово це обґрунтовує і надсилає висновок і матеріали службового розслідування особі, яка уповноважена затверджувати склад відповідної комісії, яка приймає рішення про застосування або незастосування дисциплінарного стягнення; 8) механізм оскарження поліцейським рішення про накладення на нього дисциплінарного стягнення; 9) ознаки та перелік дисциплінарних проступків поліцейських, якими порушуються права та свободи людини і громадянина і за які спеціальна дисциплінарна комісія може, в тому числі, застосувати дисциплінарне стягнення у вигляді звільнення з посади із залишенням на службі або звільнення із служби в поліції; 10) внесення змін з урахуванням рекомендацій щодо підвищення ефективності та якості роботи поліцейських комісій та процедури відбору, наданих за результатами дослідження, зазначеного у підпункті 2.1.6.2.1 Міністерство внутрішніх справ України Прогрес виконання заходу наявний Виконується
2.4 2.1.6.2.4 Розроблення проекту нормативно-правового акта щодо приведення нормативно-правових актів МВС у відповідність із законом, зазначеним у підпункті 2.1.6.2.3. Міністерство внутрішніх справ України Не розпочато
2.5 2.1.6.2.5 Проведення громадського обговорення проекту нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.2.4, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби) Міністерство внутрішніх справ України Не розпочато
2.6 2.1.6.2.6 Затвердження проекту нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.2.4, подання його на державну реєстрацію Міністерство внутрішніх справ України Не розпочато
2.7 2.1.6.2.7 Супроводження державної реєстрації нормативно-правового акта, зазначеного у підпункті 2.1.6.2.4 Міністерство внутрішніх справ України Не розпочато
2.8 2.1.6.2.8 Формування складу дисциплінарних комісій, передбачених законом, зазначеним у підпункті 2.1.6.2.3 Міністерство внутрішніх справ України Не розпочато
2.9 2.1.6.2.9 Забезпечення початку роботи дисциплінарних комісій, передбачених законом, зазначеним у підпункті 2.1.6.2.3 Міністерство внутрішніх справ України Не розпочато