Напрямок 2.1.
Справедливий суд, прокуратура та органи правопорядку
42.9%
3 /
7
0.0%
Проблема 2.1.6.
Відсутність ефективної моделі призначення на посади, оплати праці, просування по службі та розгляду дисциплінарних скарг у системі Національної поліції
42.9%
3 /
7
0.0%
3.1
ОСР
2.1.6.3.
Розроблено систему оцінки ефективності роботи працівників Національної поліції, а також електронну систему управління персоналом
2.1.6.3.1 Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким визначено, що:
1) в рамках процедури атестування поліцейських передбачено обов’язкове оцінювання ефективності поліцейських та додатково до наявних визначено такі критерії оцінювання, як доброчесність (за методом обґрунтованого сумніву), управлінські компетенції (для керівників), а також результативність роботи;
2) встановлено, що оцінювання ефективності поліцейського в рамках атестування проводиться в електронній системі управління персоналом;
3) узагальнені результати оцінювання ефективності поліцейських у рамках атестування оприлюднюються на офіційному веб-сайті Національної поліції;
4) встановлено, що співбесіда як метод оцінювання управлінських компетенцій проводиться лише для поліцейських, які обіймають керівні посади, комісією, до складу якої входить не менше
25 відсотків представників громадськості;
5) рейтинг оцінювання поліцейських та рекомендації електронної системи оцінювання враховуються під час ухвалення управлінських, кадрових рішень у Національній поліції, у тому числі щодо встановлення щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, премій
Міністерство внутрішніх справ України
Захід виконано вчасно, але частково
Виконано частково
42.9%
3 /
7
0.0%
3.2
2.1.6.3.2 Розроблення проектів нормативно-правових актів МВС, необхідних для реалізації закону, зазначеного у підпункті 2.1.6.3.1, якими, зокрема, встановлено, що:
1) методами оцінювання є: комп’ютерне тестування; оцінка “методом 360 градусів” (тобто анонімний збір інформації про поліцейського від інших поліцейських, державних службовців та працівників поліції, з якими він взаємодіє під час виконання службових обов’язків); співбесіда з комісією оцінювання (тільки для керівників);
2) оцінювання за критеріями доброчесності (за методом обгрунтованого сумніву), професійних, функціональних, управлінських (для керівників) компетенцій поліцейських здійснюється в рамках кожного із методів оцінювання, а критерій результативності роботи поліцейського оцінюється за допомогою комп’ютерного аналізу статистичних даних щодо кожного поліцейського;
3) під час співбесіди (для керівників) кожен член комісії виставляє бали за кожним критерієм оцінювання поліцейського; перебіг співбесіди фіксується за допомогою відео- та аудіозапису;
4) до складу кожної комісії з оцінювання входять не менше 25 відсотків представників громадськості, а решта складу формується із поліцейських, визначених випадковим чином електронною системою оцінки серед поліцейських, які мають найвищий рейтинг за результатами попереднього оцінювання;
5) за результатами оцінювання кожен поліцейський отримує в електронній системі оцінки свій рейтинг оцінювання, який складається із: а) загальної оцінки відповідності поліцейського займаній посаді; б) загального потенціалу професійного розвитку поліцейського;
6) рейтинг оцінювання поліцейських формується у балах за єдиним програмним алгоритмом, і виключно електронною системою оцінки на підставі внесених до неї отриманих поліцейським балів за кожним критеріюєм в результаті тестування, оцінки “методом 360 градусів”, співбесіди (тільки для керівного складу), а також даних щодо результативності;
7) під час формування рейтингу питома вага балів, отриманих поліцейським за кожним із критеріїв оцінки, є однаковою; узагальнені та неперсоніфіковані дані рейтингу публікуються на офіційному веб-сайті Національної поліції;
8) електронна система оцінки на підставі отриманих даних формує щодо кожного поліцейського рекомендації стосовно проходження певної програми навчання в закладах освіти, що здійснюють підготовку поліцейських, або за місцем проходження служби
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
3.3
2.1.6.3.3 Проведення громадського обговорення проектів нормативно-правових актів МВС, зазначених у підпункті 2.1.6.3.2, та забезпечення їх доопрацювання (у разі потреби)
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
3.4
2.1.6.3.4 Затвердження проектів нормативно-правових актів МВС, зазначених у підпункті 2.1.6.3.2, подання їх на державну реєстрацію
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
3.5
2.1.6.3.5 Супроводження державної реєстрації проектів нормативно-правових актів МВС, зазначених у підпункті 2.1.6.3.2, та їх офіційного опублікування
Міністерство внутрішніх справ України
Не розпочато
3.6
2.1.6.3.6 Забезпечення проведення аналітичного дослідження, предметом якого є перспективи удосконалення кадрової політики та зміни умов оплати праці поліцейських з метою підвищення конкурентоспроможності служби в поліції на ринку праці, яке, зокрема, містить пропозиції щодо обґрунтованих варіантів вирішення проблеми низької оплати праці поліцейських
Міністерство внутрішніх справ України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано
3.7
2.1.6.3.7 Проведення презентації звіту за результатами аналітичного дослідження, зазначеного у підпункті 2.1.6.3.6, його експертного обговорення, розгляд пропозицій та зауважень до нього
Міністерство внутрішніх справ України
Захід виконано вчасно і повністю
Виконано