Прогрес виконання заходів станом на 03.07.2024
заходи, виконання яких станом на 31.03.2024
1
1
Виконується
Виконано заходів (повністю та частково) - 0 ( 0%)

Заходи — 1

2.2.5.2.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким визначено:
1) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному веб-сайті в установлені таким законом строки рекомендації (крім інформації з обмеженим доступом), які надаються органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, суб’єктам господарювання, об’єднанням;
2) обов’язок Антимонопольного комітету та його територіальних відділень оприлюднювати на офіційному веб-сайті в установлені таким законом строки вичерпний перелік справ, які перебувають на розгляді Антимонопольного комітету, із зазначенням за кожною справою про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції в динаміці інформації, зокрема, про суть справи, відповідального державного уповноваженого, строк розгляду та загальні стадії її розгляду, підстави для продовження строку розгляду справи;
3) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному веб-сайті в установлені таким законом строки тексти роз’яснень, які приймає та надає Антимонопольний комітет;
4) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на своєму офіційному веб-сайті у встановлені таким законом строки інформацію стосовно заявлених концентрацій (найменування та організаційно-правова форма учасників концентрації, зміст заявлених дій);
5) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на своєму офіційному веб-сайті в установлені таким законом строки єдиний відкритий Державний реєстр суб’єктів господарювання, яких притягнуто до відповідальності за вчинення порушення у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції

Індикатори — 2

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 70%

набрав чинності закон, яким визначено:
а) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному вебсайті у встановлені таким законом строки рекомендації (крім інформації з обмеженим доступом), які надаються органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, суб’єктам господарювання, об’єднанням (14 відсотків);
б) обов’язок Антимонопольного комітету та його територіальних відділень оприлюднювати на офіційному вебсайті у встановлені таким законом строки вичерпний перелік справ, які перебувають на розгляді Антимонопольного комітету, із зазначенням за кожною справою про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції в динаміці інформації, зокрема, про суть справи, відповідального державного уповноваженого, строк розгляду та загальні стадії її розгляду, підстави для продовження строку розгляду справи (14 відсотків);
в) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному вебсайті у встановлені таким законом строки тексти роз’яснень, які приймає та надає Антимонопольний комітет (14 відсотків);
г) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному вебсайті у встановлені таким законом строки інформацію стосовно заявлених концентрацій (назва та організаційно-правова форма учасників концентрації, зміст заявлених дій) (14 відсотків);
ґ) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному вебсайті у встановлені таким законом строки єдиний відкритий Державний реєстр суб’єктів господарювання, яких притягнуто до відповідальності за вчинення порушення у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів (14 відсотків)

2
0 / 30%

за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.2, як високу або дуже високу
(30 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.2, як високу або дуже високу
(20 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.2, як високу або дуже високу (10 відсотків)

* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)