Очікуваний стратегічний результат
2.2.5.2.
На законодавчому рівні закріплено обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному веб-сайті:
рекомендації, що надаються органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, суб’єктам господарювання, об’єднанням;
вичерпний перелік справ, які перебувають на розгляді Антимонопольного комітету, із зазначенням за кожною справою про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції в динаміці інформації про суть справи, загальні стадії її розгляду
Індикатори — 2
набрав чинності закон, яким визначено:
а) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному вебсайті у встановлені таким законом строки рекомендації (крім інформації з обмеженим доступом), які надаються органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, суб’єктам господарювання, об’єднанням (14 відсотків);
б) обов’язок Антимонопольного комітету та його територіальних відділень оприлюднювати на офіційному вебсайті у встановлені таким законом строки вичерпний перелік справ, які перебувають на розгляді Антимонопольного комітету, із зазначенням за кожною справою про порушення вимог законодавства про захист економічної конкуренції в динаміці інформації, зокрема, про суть справи, відповідального державного уповноваженого, строк розгляду та загальні стадії її розгляду, підстави для продовження строку розгляду справи (14 відсотків);
в) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному вебсайті у встановлені таким законом строки тексти роз’яснень, які приймає та надає Антимонопольний комітет (14 відсотків);
г) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному вебсайті у встановлені таким законом строки інформацію стосовно заявлених концентрацій (назва та організаційно-правова форма учасників концентрації, зміст заявлених дій) (14 відсотків);
ґ) обов’язок Антимонопольного комітету оприлюднювати на офіційному вебсайті у встановлені таким законом строки єдиний відкритий Державний реєстр суб’єктів господарювання, яких притягнуто до відповідальності за вчинення порушення у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів (14 відсотків)
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.2, як високу або дуже високу
(30 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.2, як високу або дуже високу
(20 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпункту 1 пункту 2.2.5.2, як високу або дуже високу (10 відсотків)