Очікуваний стратегічний результат 2.2.6.1. На законодавчому рівні встановлено юридичну відповідальність уповноважених осіб - надавачів державної допомоги за недотримання вимог Закону України “Про державну допомогу суб’єктам господарювання” щодо надання незаконної та недопустимої державної допомоги
Заходи — 2
2.2.6.1.1.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Закону України “Про державну допомогу суб’єктам господарювання”, який визначає:
1) види відповідальності керівників та інших посадових осіб надавачів державної допомоги за порушення вимог зазначеного Закону, в тому числі, вимог щодо обов’язку повідомлення уповноваженому органу про надання нової державної допомоги та за надання державної допомоги, недопустимої для конкуренції
Головний виконавець: Антимонопольний комітет України
2.2.6.1.2.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, який визначає:
1) склад порушень вимог законодавства про державну допомогу суб’єктам господарювання, в тому числі вимог щодо обов’язку повідомлення уповноваженому органу про надання нової державної допомоги та надання державної допомоги, недопустимої для конкуренції;
2) санкції за такі порушення
Головний виконавець: Антимонопольний комітет України
Індикатори — 3
набрав чинності закон щодо внесення змін до Закону України “Про державну допомогу суб’єктам господарювання”, яким визначено:
а) види відповідальності, яка застосовується до керівників та інших посадових осіб надавачів державної допомоги за порушення вимог зазначеного Закону, в тому числі, вимог щодо обов’язку повідомлення уповноваженому органу про надання нової державної допомоги та за надання державної допомоги, недопустимої для конкуренції (45 відсотків)
набрав чинності закон щодо внесення змін до законодавства про адміністративні правопорушення, яким визначено:
а) склад порушень вимог законодавства про державну допомогу суб’єктам господарювання, в тому числі, вимог щодо обов’язкового повідомлення уповноваженому органу про надання нової державної допомоги та у вигляді надання державної допомоги, недопустимої для конкуренції (25 відсотків);
б) санкції за такі порушення (20 відсотків)
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпунктів 1 і 2 пункту 2.2.6.1, як високу або дуже високу (10 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпунктів 1 і 2 пункту 2.2.6.1, як високу або дуже високу (7 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сферах регулювання економіки та діяльності бізнесу оцінюють якість правового регулювання, запровадженого відповідно до підпунктів 1 і 2 пункту 2.2.6.1, як високу або дуже високу (4 відсотки)