Очікуваний стратегічний результат 2.4.4.7. Прийнято закон про адміністративну процедуру, який, зокрема, визначає право особи бути вислуханою перед загрозою прийняття несприятливого адміністративного акта, забезпечує прийняття збалансованих рішень, які законно врівноважуватимуть публічні та приватні інтереси, визначає особливості адміністративного провадження у справах з великою кількістю осіб, закріплює обов’язок мотивувати рішення та зазначати порядок їх оскарження
Заходи — 5
2.4.4.7.1. Моніторинг та надання обґрунтованих висновків-заперечень до проектів законів, які передбачають перенесення строків набрання чинності Законом України “Про адміністративну процедуру” на строк, більший ніж 18 місяців з дня його опублікування, тобто після 15 грудня 2023 р.
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
2.4.4.7.2. Моніторинг та надання обґрунтованих висновків-заперечень до проектів законів, які передбачають зміни, спрямовані на звуження предметної сфери дії Закону України “Про адміністративну процедуру”
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
2.4.4.7.3. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо узгодження законодавчих актів з положеннями Закону України “Про адміністративну процедуру” (згідно з планом реалізації Закону України “Про адміністративну процедуру”)
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
2.4.4.7.4. Моніторинг та надання обґрунтованих висновків-заперечень до проектів законів, які врегульовують аспекти адміністративних процедур та не відповідають за змістом Закону України “Про адміністративну процедуру”
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
2.4.4.7.5. Забезпечення навчання державних службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування за програмами підвищення кваліфікації щодо загальної адміністративної процедури
Головний виконавець: Національне агентство з питань державної служби України
Індикатори — 3
Закон України “Про адміністративну процедуру” набрав чинності через 18 місяців з дня його опублікування, тобто, 15 грудня 2023 року
до Закону України “Про адміністративну процедуру” та інших законів не внесено будь-яких змін, спрямованих на звуження предметної сфери їх дії, зокрема шляхом закріплення винятків із принципів чи правил адміністративної процедури, їх непоширення на окремі процедури
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість узгодження законів України із Законом України “Про адміністративну процедуру” як високу або дуже високу (30 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість узгодження законів України із Законом України “Про адміністративну процедуру” як високу або дуже високу (20 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість узгодження законів України із Законом України “Про адміністративну процедуру” як високу або дуже високу (10 відсотків)