Прогрес виконання заходів станом на 22.12.2024
заходи, виконання яких станом на 30.09.2024
2 3
5
Виконано Виконується
Виконано заходів (повністю та частково) - 2 ( 40%)

Заходи — 5

2.4.4.7.1. Моніторинг та надання обґрунтованих висновків-заперечень до проектів законів, які передбачають перенесення строків набрання чинності Законом України “Про адміністративну процедуру” на строк, більший ніж 18 місяців з дня його опублікування, тобто після 15 грудня 2023 р.

Головний виконавець: Міністерство юстиції України

2.4.4.7.2. Моніторинг та надання обґрунтованих висновків-заперечень до проектів законів, які передбачають зміни, спрямовані на звуження предметної сфери дії Закону України “Про адміністративну процедуру”

Головний виконавець: Міністерство юстиції України

2.4.4.7.3. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону щодо узгодження законодавчих актів з положеннями Закону України “Про адміністративну процедуру” (згідно з планом реалізації Закону України “Про адміністративну процедуру”)

Головний виконавець: Міністерство юстиції України

2.4.4.7.4. Моніторинг та надання обґрунтованих висновків-заперечень до проектів законів, які врегульовують аспекти адміністративних процедур та не відповідають за змістом Закону України “Про адміністративну процедуру”

Головний виконавець: Міністерство юстиції України

2.4.4.7.5. Забезпечення навчання державних службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування за програмами підвищення кваліфікації щодо загальної адміністративної процедури

Головний виконавець: Національне агентство з питань державної служби України

Індикатори — 3

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 30%

Закон України “Про адміністративну процедуру” набрав чинності через 18 місяців з дня його опублікування, тобто, 15 грудня 2023 року

2
0 / 40%

до Закону України “Про адміністративну процедуру” та інших законів не внесено будь-яких змін, спрямованих на звуження предметної сфери їх дії, зокрема шляхом закріплення винятків із принципів чи правил адміністративної процедури, їх непоширення на окремі процедури

3
0 / 30%

за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість узгодження законів України із Законом України “Про адміністративну процедуру” як високу або дуже високу (30 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість узгодження законів України із Законом України “Про адміністративну процедуру” як високу або дуже високу (20 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість узгодження законів України із Законом України “Про адміністративну процедуру” як високу або дуже високу (10 відсотків)

* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)