Прогрес виконання заходів станом на 22.11.2024
заходи, виконання яких станом на 30.09.2024
4
4
Не розпочато
Виконано заходів (повністю та частково) - 0 ( 0%)

Заходи — 4

2.4.4.8.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про адміністративний збір, який визначає:
1) поняття, види та функції адміністративного збору;
2) принципи встановлення, сплати та використання адміністративного збору;
3) єдині критерії платності та безоплатності адміністративних послуг, зокрема необхідність встановлення платності виключно законом;
4) мінімальний розмір адміністративного збору;
5) конкретні та збалансовані розміри адміністративного збору за ключові адміністративні послуги згідно з відповідним переліком;
6) можливість зменшення чи збільшення розміру адміністративного збору з огляду на форму та строки надання адміністративної послуги

Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України

2.4.4.8.2. Розроблення проекту Порядку визначення переліку витрат на надання адміністративної послуги (собівартості) та його застосування для визначення розміру адміністративного збору

Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України

2.4.4.8.3. Проведення громадського обговорення проекту порядку, зазначеного у підпункті 2.4.4.8.2, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), затвердження та подання на державну реєстрацію

Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України

2.4.4.8.4. Супроводження державної реєстрації проекту порядку, зазначеного у підпункті 2.4.4.8.2, та його офіційного опублікування

Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України

Індикатори — 3

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 50%

набрав чинності закон про адміністративний збір, яким визначено:
а) поняття, види та функції адміністративного збору (5 відсотків);
б) принципи встановлення, сплати та використання адміністративного збору (5 відсотків);
в) єдині критерії платності та безоплатності всіх адміністративних послуг, зокрема необхідність встановлення платності виключно законом
(5 відсотків);
г) мінімальний розмір адміністративного збору (5 відсотків);
ґ) конкретні та збалансовані розміри адміністративного збору за ключові адміністративні послуги згідно з відповідним переліком (25 відсотків);
д) можливість зменшення чи збільшення розміру адміністративного збору з огляду на форму та строки надання адміністративної послуги (5 відсотків)

2
0 / 30%

на виконання закону про адміністративний збір затверджено Порядок визначення переліку витрат на надання адміністративної послуги (собівартості) та його застосування для визначення розміру адміністративного збору

3
0 / 20%

за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (20 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 правового регулювання як високу або дуже високу (15 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (5 відсотків)

* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)