Очікуваний стратегічний результат 2.4.4.8. Прийнято Закон про адміністративний збір, який, зокрема, визначає поняття, види та функції адміністративного збору, принципи його встановлення, сплати та використання
Заходи — 2
2.4.4.8.1. Супроводження розгляду проекту закону про адміністративний збір (реєстраційний номер 4380 від 16 листопада 2020 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето)
Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України
2.4.4.8.2. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту розпорядження Кабінету Міністрів України «Деякі питання розрахунку розмірів плати (адміністративного збору) за надання публічних (електронних публічних) послуг» з метою перегляду механізму розрахунку розмірів плати (адміністративного збору) за надання публічних (електронних публічних) послуг
Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України
Індикатори — 3
набрав чинності закон про адміністративний збір, яким визначено:
а) поняття, види та функції адміністративного збору (5 відсотків);
б) принципи встановлення, сплати та використання адміністративного збору (5 відсотків);
в) єдині критерії платності та безоплатності всіх адміністративних послуг, зокрема необхідність встановлення платності виключно законом
(5 відсотків);
г) мінімальний розмір адміністративного збору (5 відсотків);
ґ) конкретні та збалансовані розміри адміністративного збору за ключові адміністративні послуги згідно з відповідним переліком (25 відсотків);
д) можливість зменшення чи збільшення розміру адміністративного збору з огляду на форму та строки надання адміністративної послуги (5 відсотків)
на виконання закону про адміністративний збір затверджено Порядок визначення переліку витрат на надання адміністративної послуги (собівартості) та його застосування для визначення розміру адміністративного збору
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (20 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 правового регулювання як високу або дуже високу (15 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (5 відсотків)