Очікуваний стратегічний результат 2.4.4.8. Прийнято Закон про адміністративний збір, який, зокрема, визначає поняття, види та функції адміністративного збору, принципи його встановлення, сплати та використання
Заходи — 4
2.4.4.8.1.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про адміністративний збір, який визначає:
1) поняття, види та функції адміністративного збору;
2) принципи встановлення, сплати та використання адміністративного збору;
3) єдині критерії платності та безоплатності адміністративних послуг, зокрема необхідність встановлення платності виключно законом;
4) мінімальний розмір адміністративного збору;
5) конкретні та збалансовані розміри адміністративного збору за ключові адміністративні послуги згідно з відповідним переліком;
6) можливість зменшення чи збільшення розміру адміністративного збору з огляду на форму та строки надання адміністративної послуги
Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України
2.4.4.8.2. Розроблення проекту Порядку визначення переліку витрат на надання адміністративної послуги (собівартості) та його застосування для визначення розміру адміністративного збору
Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України
2.4.4.8.3. Проведення громадського обговорення проекту порядку, зазначеного у підпункті 2.4.4.8.2, та забезпечення його доопрацювання (у разі потреби), затвердження та подання на державну реєстрацію
Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України
2.4.4.8.4. Супроводження державної реєстрації проекту порядку, зазначеного у підпункті 2.4.4.8.2, та його офіційного опублікування
Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України
Індикатори — 3
набрав чинності закон про адміністративний збір, яким визначено:
а) поняття, види та функції адміністративного збору (5 відсотків);
б) принципи встановлення, сплати та використання адміністративного збору (5 відсотків);
в) єдині критерії платності та безоплатності всіх адміністративних послуг, зокрема необхідність встановлення платності виключно законом
(5 відсотків);
г) мінімальний розмір адміністративного збору (5 відсотків);
ґ) конкретні та збалансовані розміри адміністративного збору за ключові адміністративні послуги згідно з відповідним переліком (25 відсотків);
д) можливість зменшення чи збільшення розміру адміністративного збору з огляду на форму та строки надання адміністративної послуги (5 відсотків)
на виконання закону про адміністративний збір затверджено Порядок визначення переліку витрат на надання адміністративної послуги (собівартості) та його застосування для визначення розміру адміністративного збору
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) понад 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (20 відсотків);
б) понад 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 правового регулювання як високу або дуже високу (15 відсотків);
в) понад 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють якість правового регулювання, зазначеного у
підпунктах 1 і 2 пункту 2.4.4.8 як високу або дуже високу (5 відсотків)