Очікуваний стратегічний результат 3.3.1.3. Слідча та судова практика притягнення до кримінальної відповідальності осіб, винних у вчиненні корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень, є сталою та передбачуваною, зокрема завдяки узагальненню правозастосування
Заходи — 6
3.3.1.3.1. Підготовка щороку узагальнень судової практики Верховного Суду у кримінальних провадженнях щодо корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень за попередній календарний рік
Головний виконавець: Верховний Суд
3.3.1.3.2. Проведення щороку обговорень узагальнень судової практики, підготовлених Верховним Судом, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Головний виконавець: Верховний Суд
3.3.1.3.3. Підготовка щороку узагальнень судової практики Вищого антикорупційного суду у кримінальних провадженнях щодо корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень за попередній календарний рік
Головний виконавець: Вищий антикорупційний суд
3.3.1.3.4. Проведення щороку обговорень узагальнень судової практики, підготовлених Вищим антикорупційним судом, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Головний виконавець: Вищий антикорупційний суд
3.3.1.3.5. Проведення щороку аналізу судової практики притягнення до кримінальної відповідальності осіб, винних у вчиненні корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень, опублікування звіту за результатами такого аналізу
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
3.3.1.3.6. Проведення щороку обговорень звітів, підготовлених на виконання заходу, зазначеного у підпункті 3.3.1.3.5, за участю представників органів державної влади, неурядових організацій, міжнародних організацій, проектів міжнародної технічної допомоги, наукової спільноти
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
Індикатори — 3
щороку оприлюднюються:
а) узагальнення судової практики Верховного Суду у кримінальних провадженнях щодо корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень (25 відсотків);
б) узагальнення судової практики Вищого антикорупційного суду у кримінальних провадженнях щодо корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень (25 відсотків)
2) щороку оприлюднюється звіт Національного агентства за результатами аналізу судової практики притягнення до кримінальної відповідальності осіб, винних у вчиненні корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень
за результатами експертного опитування встановлено, що:
а) не менш як 75 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики повністю згодні або скоріше згодні із твердженням, що судова та слідча практика притягнення до кримінальної відповідальності осіб, винних у вчиненні корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень, є сталою та передбачуваною (30 відсотків);
б) не менш як 50 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики повністю згодні або скоріше згодні із твердженням, що судова та слідча практика притягнення до кримінальної відповідальності осіб, винних у вчиненні корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень, є сталою та передбачуваною (20 відсотків);
в) не менше 25 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики повністю згодні або скоріше згодні із твердженням, що судова та слідча практика притягнення до кримінальної відповідальності осіб, винних у вчиненні корупційних та пов’язаних з корупцією кримінальних правопорушень, є сталою та передбачуваною (10 відсотків)