Прогрес виконання заходів станом на 03.07.2024
заходи, виконання яких станом на 31.03.2024
1 1
2
Виконано Виконано частково
Виконано заходів (повністю та частково) - 2 ( 100%)

Заходи — 2

3.3.2.4.1. Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону, яким:
1) надано можливість укладати угоди про визнання винуватості у кримінальних провадженнях, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро, у разі повного або часткового відшкодування збитків чи заподіяної шкоди обвинуваченим, підозрюваним (крім організатора кримінального правопорушення);
2) передбачено можливість звільнення від відбування покарання з випробуванням у разі укладення угод про визнання винуватості у кримінальних провадженнях щодо корупційних кримінальних правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро;
3) розширено перелік покарань, які можуть бути узгоджені сторонами угоди для звільнення від відбування покарання з випробуванням у кримінальних провадженнях щодо корупційних кримінальних правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро, а також розширено перелік застосовних додаткових покарань;
4) передбачено можливість визначення довшого за три роки випробувального строку в разі звільнення від відбування покарання з випробуванням на підставі угоди про визнання винуватості, а також визначено довші строки погашення судимості у разі звільнення від відбування покарання з випробуванням щодо тяжких чи особливо тяжких корупційних злочинів;
5) передбачено можливість продовжити судове провадження у загальному порядку у разі відмови суду у затвердженні угоди про визнання винуватості та відсутності клопотання про повернення провадження на досудове розслідування;
6) надано можливість повторного звернення до суду з угодою про визнання винуватості у тому самому кримінальному провадженні у разі усунення підстав для відмови в її укладенні;
7) встановлено, що вирішення спорів про підслідність у провадженнях, що віднесені чи можуть бути віднесені до підслідності Національного антикорупційного бюро, здійснює лише Генеральний прокурор або заступник Генерального прокурора — керівник Спеціалізованої антикорупційної прокуратури

Головний виконавець: Міністерство юстиції України

3.3.2.4.2. Забезпечення технічної можливості пошуку інформації в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за різними критеріями (зокрема, за змістом фабули, розміром збитків) з метою пошуку кримінальних проваджень, які можуть бути віднесені до підслідності Національного антикорупційного бюро і досудове розслідування у яких здійснюють інші органи

Головний виконавець: Офіс Генерального прокурора

Індикатори — 2

Оцінка досягнення ОСР — вага показника (індикатора) —
1
0 / 70%

набрав чинності закон, яким:
а) надано можливість укладати угоди про визнання винуватості у кримінальних провадженнях, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України, у разі повного чи часткового відшкодування збитків чи заподіяної шкоди обвинуваченим, підозрюваним (крім організатора кримінального правопорушення) (12 відсотків);
б) передбачено можливість звільнення від відбування покарання з випробуванням у разі затвердження угод про визнання винуватості у кримінальних провадженнях щодо корупційних кримінальних правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України (12 відсотків);
в) розширено перелік покарань, які можуть бути узгоджені сторонами угоди для звільнення від відбування покарання з випробуванням у кримінальних провадженнях щодо корупційних кримінальних правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України, а також розширено перелік застосовних додаткових покарань (12 відсотків);
г) передбачено можливість визначення довшого за три роки іспитового строку у разі звільнення від відбування покарання з випробуванням на підставі угоди про визнання винуватості, а також визначено довші строки погашення судимості у разі звільнення від відбування покарання з випробуванням щодо тяжких чи особливо тяжких корупційних злочинів (8 відсотків);
ґ) передбачено можливість продовження судового провадження у загальному порядку у разі відмови суду у затвердженні угоди про визнання винуватості та відсутності клопотання про повернення провадження на досудове розслідування (8 відсотків);
д) надано можливість повторного звернення до суду з угодою про визнання винуватості у тому самому кримінальному провадженні у разі усунення підстав для відмови в її укладенні (8 відсотків);
е) встановлено, що вирішення спорів про підслідність у провадженнях, які віднесені чи можуть бути віднесені до підслідності Національного антикорупційного бюро України, здійснюється лише Генеральним прокурором або заступником Генерального прокурора — керівником Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (10 відсотків)

2
0 / 30%

щонайменше 80 відсотків фахівців у сфері формування та реалізації правової політики оцінюють, що:
а) існують достатні стимули до укладення угод про визнання винуватості підозрюваними, обвинуваченими у провадженнях, підслідних Національному антикорупційному бюро
(5 відсотків);
б) угоди про визнання винуватості, які укладаються у провадженнях, підслідних Національному антикорупційному бюро, відповідають інтересам суспільства (5 відсотків);
в) правила підслідності дотримані у кожному або у переважній більшості кримінальних проваджень щодо правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України (5 відсотків);
г) у кожному випадку порушення правил підслідності у кримінальних провадженнях щодо правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України, відповідні незаконні рішення скасовувались (5 відсотків);
ґ) у кожному випадку порушення правил підслідності у кримінальних провадженнях щодо правопорушень, віднесених до підслідності Національного антикорупційного бюро України, слідчі і прокурори що допустили порушення, були притягнуті до дисциплінарної відповідальності (2,5 відсотка);
д) у кожному випадку кримінальне провадження, що витребуване за рішенням Директора Національного антикорупційного бюро України погодженим прокурором Спеціалізованої антикорупційної прокуратури або в якому органом досудового розслідування заступник Генерального прокурора — керівник Спеціалізованої антикорупційної прокуратури визначив Національне антикорупційне бюро України, передавалося до Національного антикорупційного бюро України (2,5 відсотка);
е) внутрішні процедури у Національному антикорупційному бюро України є повністю чи здебільшого ефективними (2,5 відсотка);
є) внутрішні процедури у Спеціалізованій антикорупційній прокуратурі є повністю чи здебільшого ефективними (2,5 відсотка)

* - певні заходи є спільними для декількох ОСР, але мають окремий номер (id)