Очікуваний стратегічний результат 1.1.5.2. Громадяни утримуються від корупційних практик завдяки проведенню інформаційно-просвітницьких кампаній, спрямованих на підвищення обізнаності про наявність електронних сервісів, спрощення процедур тощо
Заходи — 6
1.1.5.2.1. Утворення міжвідомчої робочої групи для обміну інформацією про альтернативні корупційним практикам ініціативи та сервіси, зокрема електронні чи спрощені, які запроваджено органами виконавчої влади
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.1.5.2.2.
Розроблення інформаційних матеріалів у рамках запуску сервісів, інструментів для фізичних та/або юридичних осіб, що є зручними і законними способами задоволення потреб і слугують альтернативами корупційним практикам, які описують, як користуватися цими сервісами, зокрема:
1) інструкцій з користування, які розміщені на офіційному веб-сайті, в соціальних мережах (за наявності);
2) інфографік;
3) ознайомчих відео, скринкастів;
4) інших тематичних матеріалів
Головний виконавець: Центральні органи виконавчої влади, визначені міжвідомчою робочою групою
1.1.5.2.3. Забезпечення розроблення дизайну пілотної інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої успіхам держави в подоланні корупції в частині створення зручних законних альтернатив на противагу корупційним практикам
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.1.5.2.4. Проведення пілотної інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої успіхам держави в подоланні корупції в частині створення зручних законних альтернатив на противагу корупційним практикам
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.1.5.2.6. Проведення спільної інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої електронним сервісам як альтернативам корупційних практик
Головний виконавець: Міністерство цифрової трансформації України
1.1.5.2.8. Проведення спільної інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої новим засадам здійснення адміністративної процедури, зокрема через центри “ДІЯ” (центри надання адміністративних послуг)
Головний виконавець: Міністерство юстиції України
Індикатори — 2
проведено пілотну інформаційно-просвітницьку кампанію, спрямовану на стимулювання громадян утримуватися від корупційних практик шляхом підвищення обізнаності про наявність альтернативних форм задоволення потреб фізичних та юридичних осіб
за результатами соціологічного опитування встановлено, що:
а) частка громадян, які достатньо обізнані про наявність сервісів, що слугують альтернативами корупційним практикам, щороку збільшується на 5 відсотків початкового рівня (встановленого за результатами соціологічного опитування, проведеного у 2023 році) (15 відсотків);
б) не менше 60 відсотків громадян негативно ставляться до корупційних проявів (15 відсотків)