Очікуваний стратегічний результат 1.1.5.3. Представники бізнес-спільноти та Ради бізнес-омбудсмена є активними учасниками процесу мінімізації корупційних ризиків та запровадження ефективного регулювання, що сприяє розвитку економіки та залученню інвестицій
Заходи — 3
1.1.5.3.1. Внесення змін до меморандуму між Національним агентством та Установою бізнес-омбудсмена від 22 вересня 2016 р. про співпрацю та обмін інформацією щодо порядку обміну інформацією про найбільш поширені корупційні практики у взаємодії бізнесу з публічним сектором
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.1.5.3.2. Періодичний (не рідше ніж двічі на рік) обмін інформацією про найбільш поширені корупційні практики у взаємодії бізнесу з публічним сектором
Головний виконавець: Рада бізнес-омбудсмена
1.1.5.3.3.
Використання інформації, отриманої Національним агентством від Ради бізнес-омбудсмена:
1) з метою моделювання впровадження зручних та законних форм задоволення відповідних потреб фізичних або юридичних осіб на противагу існуючим корупційним практикам (зокрема шляхом впровадження електронних сервісів);
2) під час розроблення та погодження антикорупційних програм;
3) під час здійснення антикорупційної експертизи
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
Індикатори — 2
між Національним агентством та Радою бізнес-омбудсмена здійснюється періодичний (не рідше ніж двічі на рік) обмін інформацією про найбільш поширені корупційні практики у взаємодії бізнесу з публічним сектором
за результатами соціологічного опитування встановлено, що:
а) частка представників бізнесу, які достатньо обізнані про наявність сервісів, що слугують альтернативами корупційним практикам, щороку збільшується на 5 відсотків початкового рівня (встановленого за результатами соціологічного опитування, проведеного у 2023 році)
(25 відсотків);
б) не менше 60 відсотків представників бізнесу негативно ставляться до корупційних проявів (25 відсотків)