Очікуваний стратегічний результат 1.2.1.6. Рівень обізнаності громадян, які усвідомлюють важливість стандартів доброчесної та етичної поведінки публічних службовців, підвищився завдяки активному та системному проведенню інформаційно-просвітницьких і навчально-методичних заходів, інтегрованих у формальну та неформальну освіту
Заходи — 8
1.2.1.6.1. Розроблення та розповсюдження інформаційно-просвітницьких матеріалів, які пояснюють, як працює держава та публічні інституції, які права та обов’язки мають громадяни, куди звертатися для захисту власних прав та інтересів (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги)
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.2.1.6.2. Розроблення та розповсюдження інформаційно-просвітницьких матеріалів, присвячених стандартам доброчесної та етичної поведінки публічних службовців та питанням щодо дій громадян, якщо вони їх не дотримуються (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги)
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.2.1.6.3. Розроблення та розповсюдження інформаційно-просвітницьких матеріалів, присвячених ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проєктів міжнародної технічної допомоги)
Головний виконавець: Центральна виборча комісія
1.2.1.6.4. Забезпечення проведення регулярних інформаційно-просвітницьких заходів, присвячених ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проєктів міжнародної технічної допомоги)
Головний виконавець: Центральна виборча комісія
1.2.1.6.5. Забезпечення розроблення інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проєктів міжнародної технічної допомоги)
Головний виконавець: Центральна виборча комісія
1.2.1.6.6. Проведення інформаційно-просвітницької кампанії, присвяченої ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах (із можливим залученням до здійснення заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги)
Головний виконавець: Центральна виборча комісія
1.2.1.6.7. Розроблення освітньо-методичних матеріалів, які передбачають елементи симуляції та ігровізації, присвячених ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах, діяльності шкільного самоврядування та парламенту, для позакласних годин у рамках освітнього процесу для загальної середньої та профільної середньої освіти (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги)
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
1.2.1.6.8. Розроблення освітньо-методичних матеріалів, які передбачають елементи симуляції та ігровізації, присвячених формуванню політики та взаємодії між публічними службовцями та заінтересованими сторонами, для позакласних годин у рамках освітнього процесу для профільної середньої освіти (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги)
Головний виконавець: Національне агентство з питань запобігання корупції
Індикатори — 3
на регулярній основі провадиться інформаційно-просвітницька діяльність, яка спрямована на формування обізнаності громадян щодо стандартів доброчесної та етичної поведінки публічних службовців; розроблені та розповсюджені інформаційно-просвітницькі матеріали, які роз’яснюють систему функціонування публічної служби, гарантовані Конституцією та законами України права і свободи людини та громадянина
на регулярній основі провадиться інформаційно-просвітницька діяльність, яка спрямована на формування розуміння громадянами ролі виборів у демократичному суспільстві, важливості участі у виборах:
а) розроблені та розповсюджені інформаційно-просвітницькі матеріали (10 відсотків);
б) регулярно проводяться інформаційно-просвітницькі заходи (15 відсотків);
в) під час виборчого процесу загальнодержавних виборів проведено інформаційно-просвітницьку кампанію (25 відсотків)
за результатами опитування встановлено, що частка представників молоді (вікова група 18—29 років), яка негативно ставиться до корупційних проявів, становить не менше ніж 50 відсотків