Відгук громадськості

Захід

2.5.10.3.2. Проведення дослідної експлуатації інструменту цифрового управління, зазначеного у підпункті 2.5.10.3.1, його доопрацювання (за потреби) та запуск у промислову експлуатацію

Статус заходу:

Виконується

Захід спрямований на досягнення ОСР:

2.5.10.3. Створено відкриту карту будівництва, ремонту та експлуатації доріг, на якій відображаються проведені тендери і укладені договори на такі роботи, з метою уникнення багаторазового проведення робіт на тих самих ділянках; цю карту інтегровано із Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва

Вирішення Проблеми:

2.5.10. Недосконалість діючих інструментів контролю та недостатня прозорість процесів будівництва, ремонту та експлуатації доріг

Строки виконання:

01.08.2023 - 31.08.2024

Відповідальні виконавці (органи влади):

Головний виконавець: Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України
співвиконавці:
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України

Джерела фінансування:

державний бюджет

Обсяги фінансування (тис. грн.):

у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік

Показник виконання:

інструмент цифрового управління відбудовою (модернізацією) України введено в промислову експлуатацію

Стан виконання

Хід/ Результат виконання:

На виконання заходу передбаченого п. 2.5.10.3.2. Державної антикорупційної програми на 2023-2025 роки Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України повідомлено, що "з метою надання підтримки у плануванні відновлення регіонів, територій та інфраструктури, що постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації проти України та підтримки роботи Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури, за підтримки Open Contracting Partnership, утворено Проєктний Офіс підтримки роботи Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (DREAM Project Office) та затверджено Положення про нього (наказ Мінінфраструктури від 13.12.2023 № 1138), визначено керівника DREAM Project Office.

Мінінфраструктури 15 березня 2024 року проведено робочу нараду за участі представника Open Contracting Partnership, на якій зокрема, було розглянуто технічну концепцію та технічні вимоги Єдиної цифрової інтегрованої інформаційно-аналітичної системи управління процесом відбудови об’єктів нерухомого майна, будівництва та інфраструктури (екосистеми DREAM).

Наразі в тестовому середовищі функціонує:

1. Публічний портал - https://dream.gov.ua/

2. Функціонал користувача - https://my.dream.gov.ua/

3. Модуль аналітики - https://bi.dream.gov.ua/

4. Чат бот для підтримки громад - https://t.me/DREAM_GOV_UA_bot

Ведеться робота стосовно передачі екосистеми DREAM на баланс Мінінфраструктури та введення її в дослідну експлуатацію". З огляду на надану Міністерством інфраструктури інформацію щодо виконання вказаного заходу, а також з огляду на аналіз функціонування екосистеми DREAM у тестовому режимі. можемо констатувати, що вказаний захід виконується. На разі у модулі Аналітика є можливість ознайомитися із проектами відбудови, їх фінансуванням, бюджетуванням, строком виконання робіт тощо. Окрім того, інформація доступна за регіонами, датами та категоріями. Відтак, незважаючи на те, що на разі немає модуля, що надавав би можливість ознайомитися із тендерами, які проведені у рамках конкретного проекту відбудови та договорах, що укладені (станом на разі можна ознайомитися лише із тим, чи було проведено тендер, а також з окремими деталями проекту), можемо констатувати, що Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України ведеться послідовна робота спрямована на розширення функціоналу екосистеми DREAM та її удосконалення. Відтак, у межах звітного періоду захід виконується, а прогрес виконання заходу наявний.

Результати моніторингу (щоквартально):

30.04.2024:
Прогрес виконання заходу наявний
06.02.2024:
Виконання заходу розпочато вчасно

Ключові джерела оцінки: