Захід
2.4.3.1.7. Розробка програмного забезпечення та налаштування технічного устаткування, необхідних для забезпечення оновлення Єдиного реєстру об’єктів державної власності, включно з інформаційним ресурсом для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
2.4.3.1. На основі Єдиного реєстру об’єктів державної власності створено та наповнено інформацією реєстр державних та комунальних унітарних підприємств, а також господарських товариств, у статутному капіталі яких понад 50 відсотків акцій (часток) належать державі або територіальній громаді, з обов’язковим оприлюдненням інформації про діяльність таких юридичних осіб відповідно до міжнародних стандартів, зокрема про отриману державну допомогу
Вирішення Проблеми:
2.4.3. Недостатній обсяг публічно доступної інформації про суб’єктів господарювання, в яких держава має частку власності, істотно знижує прозорість їх діяльності, ускладнює громадський контроль та сприяє корупції
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Міністерство цифрової трансформації України
Міністерство фінансів України
Міністерство юстиції України
Державна служба статистики України
Антимонопольний комітет України
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Міністерство розвитку громад та територій України
Міністерство економіки України
Джерела фінансування:
державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік та/або у межах коштів міжнародної технічної допомоги
Показник виконання:
програмне забезпечення та технічне устаткування, необхідні для забезпечення оновлення Єдиного реєстру об’єктів державної власності, включно з інформаційним ресурсом для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності, розроблено та запроваджено
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Для виконання цього завдання є потреба у фінансуванні заходів, пов’язаних з розробкою інформаційно-комунікаційної системи Єдиного реєстру об’єктів державної власності (ІКС Реєстру) та її складових, впровадженням та налаштуванням відповідного ПЗ ІКС Реєстру на основі технічного завдання.
ФДМУ підготовлено та направлено до Мінцифри, зокрема листом від 22.04.2024 №10-62-10919, обґрунтування потреб в наданні ресурсної підтримки на розробку ІКС Реєстру та включення цього проєкту до переліку завдань Національної програми інформатизації на 2024–2025 рр.
Листом від 31.05.2024 №10-62-14797 ФДМУ звертався до НАЗК щодо надання фінансової підтримки для реалізації цього заходу.
Розпорядженням КМУ від 30.08.2024 №819-р затверджено перелік пріоритетних завдань, проєктів та робіт з інформатизації, серед яких – створення ПТК «Єдиний реєстр об’єктів державної власності», включно з інформаційним ресурсом щодо суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки.
ФДМУ підготовлено технічні вимоги до створення ПТК «Реєстр». Враховуючи обмеженість часу до завершення бюджетного 2024р., було вжито заходів для забезпечення реалізації завдання у максимально стислі строки. Зокрема, здійснено процедури публічних закупівель відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо послуг з розробки проєктної документації, придбання серверної інфраструктури для Реєстру та окремого ліцензійного ПЗ.
07.02.2025 (№10-62-3561) ФДМУ звертався до Мінцифри щодо надання фінансової підтримки на розробку ІКС Реєстру, за результатами розгляду якого повідомлено, що ресурсна підтримка завдань з інформатизації Мінцифрою у 2025 році не забезпечуватиметься.
03.04.2025 (№10-15-8678) та 21.04.2025 (№10-15-10198) надано Мінцифри пропозиції до окремих проектів з інформатизації на 2026-2028 роки, що потребують надання ресурсної підтримки замовникам для їх виконання, а також обґрунтування потреб з детальним описом завдання, пов’язаного зі створенням ІКС Реєстру, а також обсягів видатків на виконання таких послуг, узгоджені з Адміністрацією Держспецзв’язку.
Одночасно ФДМУ вживаються заходи щодо залучення потенційних донорів у рамках проєктів МТД стосовно вдосконалення Реєстру та розробки нового його ПЗ із впровадженням інформаційної взаємодії між інформаційними ресурсами.
Узагальнена інформація додається файлом.