Захід
2.4.3.1.9. Забезпечення інтеграції або обміну даними і технічної можливості взаємодії між Єдиним реєстром об’єктів державної власності, включно з інформаційним ресурсом для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності, та автоматизованою системою електронного документообігу “Бест Звіт Oracle”
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
2.4.3.1. На основі Єдиного реєстру об’єктів державної власності створено та наповнено інформацією реєстр державних та комунальних унітарних підприємств, а також господарських товариств, у статутному капіталі яких понад 50 відсотків акцій (часток) належать державі або територіальній громаді, з обов’язковим оприлюдненням інформації про діяльність таких юридичних осіб відповідно до міжнародних стандартів, зокрема про отриману державну допомогу
Вирішення Проблеми:
2.4.3. Недостатній обсяг публічно доступної інформації про суб’єктів господарювання, в яких держава має частку власності, істотно знижує прозорість їх діяльності, ускладнює громадський контроль та сприяє корупції
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Міністерство економіки України
Джерела фінансування:
державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік та/або у межах коштів міжнародної технічної допомоги
Показник виконання:
автоматизований обмін даними та технічну взаємодію між Єдиним реєстром об’єктів державної власності, включно з інформаційним ресурсом для оприлюднення інформації щодо підприємств державної та комунальної форми власності, та автоматизованою системою електронного документообігу “Бест Звіт Oracle” забезпечено
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 жовтня 2024 р. № 1194 "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки" внесено зміни до змісту заходу.
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Мінекономіки, який є розпорядником інформації, яка міститься в АС електронного документообігу «Бест Звіт Oracle», погодив положення проєкту постанови КМУ щодо впровадження взаємодії між Єдиним реєстром об’єктів державної власності (Реєстр) та зазначеною системою, зокрема базою даних електронної звітності суб’єктів господарювання.
На сьогоднішній день апаратно-програмна реалізація Реєстру не відповідає сучасним вимогам інформаційних технологій, оскільки була створена у 2005 році. Це призводить до значної застарілості як апаратного забезпечення (серверів), так і програмного забезпечення Реєстру. Крім того, відсутня необхідна технічна спроможність для ефективного отримання та передачі даних у процесі електронної інформаційної взаємодії з зовнішніми електронними інформаційними ресурсами, що суттєво обмежує функціональність системи.
Виконання цього завдання стане можливим лише за умови впровадження комплексу заходів, спрямованих на розробку сучасної інформаційно-комунікаційної системи Реєстру та її функціональних модулів. Це передбачає розроблення технічного завдання, створення, впровадження, налаштування відповідного програмного забезпечення, яке забезпечить електронну інформаційну взаємодію Реєстру з зовнішніми електронними інформаційними ресурсами, відповідно до визначених форматів і протоколів обміну даними. З огляду на масштабність і технічну складність зазначених заходів, їх реалізація потребує ресурсної підтримки.
ФДМУ вживаються заходи щодо отримання коштів з державного бюджету та залучення потенційних донорів у рамках проєктів міжнародної технічної допомоги.