Захід
2.4.4.8.1.
Розроблення та подання Кабінетові Міністрів України проекту закону про адміністративний збір, який визначає:
1) поняття, види та функції адміністративного збору;
2) принципи встановлення, сплати та використання адміністративного збору;
3) єдині критерії платності та безоплатності адміністративних послуг, зокрема необхідність встановлення платності виключно законом;
4) мінімальний розмір адміністративного збору;
5) конкретні та збалансовані розміри адміністративного збору за ключові адміністративні послуги згідно з відповідним переліком;
6) можливість зменшення чи збільшення розміру адміністративного збору з огляду на форму та строки надання адміністративної послуги
Статус заходу:
Захід спрямований на досягнення ОСР:
2.4.4.8. Прийнято Закон про адміністративний збір, який, зокрема, визначає поняття, види та функції адміністративного збору, принципи його встановлення, сплати та використання
Вирішення Проблеми:
2.4.4. Високий рівень толерування корупції у приватному секторі економіки
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Міністерство фінансів України
Міністерство юстиції України
Джерела фінансування:
державний бюджет
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік
Показник виконання:
проект закону подано до Верховної Ради України
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
За інформацією Міністерства цифрової трансформації: «Листом Міністерства юстиції України від 11.08.2023 № 106316/3328-4-23/7.1.1 повідомлено Національне агентство з питань запобігання корупції про те, що на сьогодні у Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про адміністративний збір» (реєстр. № 4380 від 16 листопада 2020 року, внесений народними депутатами України Білозір Л.М. та іншими). Постановою Верховної Ради України від 06 лютого 2024 року № 3562-IX зазначений законопроект включений до порядку денного одинадцятої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання.
Міністерство юстиції України здійснює супровід зазначеного законопроекту у комітетах та на пленарних засіданнях Верховної Ради України.
Отже, враховуючи зазначене, п.п. 2.4.4.8.1 додатка 2 до Програми потребує зміни та визначення в його змісті завдання щодо супроводження розгляду проекту Закону України «Про адміністративний збір» (реєстр. № 4380 від 16 листопада 2020 року у Верховній Раді України (зокрема, у разі застосування до нього Президентом України права вето).
Вказаним листом Міністерство юстиції України попросило Національне агентство з питань запобігання корупції ініціювати відповідні зміни до додатка 2 до Програми.
Листом Національного агентства з питань запобігання корупції від 08.12.2023 № 10-05/30511-23 до Міністерства юстиції України надійшов проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки", яким пропонується, зокрема, викласти вказаний захід в такій редакції "2.4.4.8.1. Супроводження розгляду проекту закону про адміністративний збір (реєстраційний номер 4380 від 16 листопада 2020 р.) у Верховній Раді України (зокрема у разі застосування до нього Президентом України права вето)" та визначити новий кінцевий строк завершення його виконання як "до підписання закону Президентом України", а також новий показник виконання заходу "закон підписаний Президентом України".
Листом Мінцифри від 13.02.2024 № 1/04-2-2211 надано висновок про проведення цифрової експертизи до проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Державної антикорупційної програми на 2023–2025 роки», відповідно до якого запропоновано викладення зазначеного заходу у новій редакції.».