Захід
1.2.1.6.1. Розроблення та розповсюдження інформаційно-просвітницьких матеріалів, які пояснюють, як працює держава та публічні інституції, які права та обов’язки мають громадяни, куди звертатися для захисту власних прав та інтересів (із можливим залученням до реалізації заходу громадських об’єднань та проектів міжнародної технічної допомоги)
Статус заходу:
Фактична дата виконання:
31.01.2025
Захід спрямований на досягнення ОСР:
1.2.1.6. Рівень обізнаності громадян, які усвідомлюють важливість стандартів доброчесної та етичної поведінки публічних службовців, підвищився завдяки активному та системному проведенню інформаційно-просвітницьких і навчально-методичних заходів, інтегрованих у формальну та неформальну освіту
Вирішення Проблеми:
1.2.1. Корупційні практики на побутовому рівні є усталеною нормою поведінки і не сприймаються як порушення моральних чи правових норм. З боку населення відсутній стійкий запит (вимога) до публічних осіб щодо дотримання ними визначених правил етичної поведінки та доброчесності
Строки виконання:
Відповідальні виконавці (органи влади):
Національне агентство з питань державної служби України
Джерела фінансування:
державний бюджет та/або кошти міжнародної технічної допомоги
Обсяги фінансування (тис. грн.):
у межах встановлених бюджетних призначень на відповідний рік (КПКВК 6331010)
Показник виконання:
інформаційно-просвітницькі матеріали розроблено та розповсюджено серед різних цільових аудиторій
Стан виконання
Хід/ Результат виконання:
Показник виконано в повному обсязі.
За інформацією від виконавця - створено та поширено інформаційно-просвітницькі матеріали з понад 20 тем, що охоплюють питання функціонування держави та публічних інституцій, а також прав і обов’язків громадян щодо можливості звернення для захисту власних прав та інтересів. Зокрема, розкриті питання декларування публічних службовців та дотримання ними законодавства про конфлікт інтересів, канали повідомлень про корупцію, права та статус викривачів корупції, підслідність органів щодо корупційних правопорушень тощо.
За даними системи моніторингу Semantrum, загальне охоплення аудиторії становить понад 5 мільйонів контактів, що підтверджує масштабність та ефективність розповсюдження.